دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دیدار سفیر عربستان در تهران با وزیر کشور/ مقام سعودی: مشکل پیش‌آمده درباره عمره به‌زودی حل خواهد شد

دیدار سفیر عربستان در تهران با وزیر کشور  مقام سعودی: مشکل پیش‌آمده درباره عمره به‌زودی حل خواهد شد
وزیر کشور در دیدار عبدالله بن سعود العنزی سفیر عربستان در ایران، همکاری و تعامل سازنده بین جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی را به نفع جهان اسلام و منطقه دانست و گفت: اراده و عزم جدی در مسوولان دو کشور برای تقویت روابط همه جانبه وجود دارد.
کد خبر : 894445

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، احمد وحیدی در دیدار عبدالله بن سعود العنزی که روز سه شنبه در دفتر وزیر کشور برگزار شد، همکاری و تعامل سازنده بین جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی را به نفع جهان اسلام و منطقه دانست و گفت: اراده و عزم جدی در مسئولان دو کشور برای تقویت روابط همه جانبه وجود دارد.

وی در بخش دیگری از این دیدار به مساله فلسطین اشاره و با تاکید بر ضرورت تلاش همه کشور‌ها برای توقف نسل کشی در غزه، خواستار یافتن راهی برای ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه به ساکنان غزه شد.

وحیدی همچنین به توافق دو کشور برای اعزام زائران ایرانی به سفرعمره اشاره کرد و گفت: به نظر وقفه‌ای در این مسیر ایجاد شده و انتظار مردم ایران این است که هر چه سریعتر این مشکل حل و مقدمات سفر به سرزمین وحی فراهم شود.

عبدالله بن سعود العنزی سفیر عربستان در تهران نیز در این دیدار، با تایید اظهارات وزیر کشور درباره مقابله با تروریسم، تقویت روابط دو کشور و امداد رسانی به مردم غزه گفت: ایران کشور برادر، همسایه و مهم برای عربستان سعودی است.

وی در خصوص اعزام زائران ایرانی به عمره مفرده براساس توافق جدید بین مسئولان دو کشور اظهار کرد: تاخیری به خاطر مسائل فنی در اجرای عمره به وجود آمده که ان شاءالله بزودی حل و انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته