دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حضور وزیر آموزش و پرورش به‌صورت نمادین؛

۵۶ مدرسه با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید

۵۶ مدرسه با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از افتتاح و بهره‌برداری از ۳۰ پروژه ورزشی در استان کرمان در دهه مبارک فجر با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان خبر داد و گفت: ۵۶ مدرسه در قالب ۴۵۰ کلاس درس در استان کرمان با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان هم امروز به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر : 894418

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضا رضایی، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین افتتاح این مدارس با تبریک دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ایران بر تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی تأکید کرد.

وی با بیان اینکه تعداد فضا‌های آموزشی استان قبل از انقلاب اسلامی به یکهزار پروژه آموزشی گفت: وجود بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ پروژه آموزشی در استان کرمان از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

رضایی با بیان اینکه فضای آموزشی یکی از مهمترین ساخت‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است بیان کرد: در دوسال اخیر بیش از ۲۹۰ پروژه آموزشی در استان کرمان به بهره برداری رسیده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از کلنگ زنی ۱۰۳ مدرسه در استان در دوسال اخیر نیز خبر داد و افزود: آموزش و پرورش استان کرمان رتبه اول کشوری را در ارزیابی شاخص‌های اختصاصی را به خود اختصاص داده است.

رضا رضایی از افتتاح و بهره برداری از ۳۰ پروژه ورزشی در استان کرمان در دهه مبارک فجر با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان خبر داد و افزود: ۵۶ مدرسه در قالب ۴۵۰ کلاس درس در استان کرمان با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان هم امروز به بهره‌برداری می‌رسد.

بر پایه این گزارش: با حضور مجازی وزیر آموزش و پرورش آیین بهره برداری همزمان از ۹۵۰ فضای آموزشی و پرورشی در سراسر کشور و استان کرمان برگزار شد.

سهم آموزش و پرورش استان کرمان در این بهره برداری شامل ۵۶ مدرسه در قالب ۴۵۰ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان می‌باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته