دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

استقبال گسترده اهالی رسانه از اکران «تمساح خونی» در برج میلاد

استقبال گسترده اهالی رسانه از اکران «تمساح خونی» در برج میلاد
استقبال گسترده اهالی رسانه از اکران «تمساح خونی» در برج میلاد چشمگیر بود.
کد خبر : 894416

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش فیلم سینمایی «تمساح خونی»به کارگردانی جواد عزتی در سانس اول نمایش برج میلاد تهران در روز دوم جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با استقبال گسترده مخاطبان همراه شد.

در این فیلم که از ساعت سیزده روز جمعه سیزدهم بهمن ماه در برج میلاد تهران برای اهالی رسانه به نمایش درآمد، بازیگرانی همچون جواد عزتی، سعید آقاخانی،عباس جمشیدی فر ،الناز حبیبی،بهزاد خلج، پژمان جمشیدی، امیر غفارمنش، کیومرث مرادی و رامین پور ایمان بازی می کردند.

در زمان نمایش این اثر که در ژانر کمدی ساخته شده بود، تقریباً همه‌ی سالن اصلی برج میلاد از مخاطبان پر شده بود. فیلم در زمان مقرر آغاز شد و تا دقایقی پس‌از آغاز همچنان اهالی رسانه و علاقمندان وارد سالن سینمای برج میلاد می‌شدند.

در پایان و پس‌از پخش تیتراژ نمایش این اثر، سالن میلاد  شاهد تشویق گسترده و ممتد حاضران بود. اگرچه با توجه به مواردی نظیر  گروه بازیگران این فیلم، حضور جواد عزتی به‌عنوان بازیگر اصلی و کارگردان و همچنین موضوع کمدی آن و پخش آن در روز جمعه این انتظار می‌رفت که نمایش تمساح خونی با استقبال همراه شود، اما این حضور گسترده مخاطبان آن‌هم  در یک روز سرد و برفی نیز در جای خود غافل‌گیرکننده بود.

لازم به یادآوری است، چهل و دومین جشنواره فیلم فجر از دوازدهم تا بیست و دوم بهمن ماه با دبیری مجتبی امینی در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته