دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
گزارش خبرنگار اعزامی آنا از قطر؛

قلعه‌نویی: ژاپن را از چند ماه قبل آنالیز کردیم/ حرف‌هایم درباره بزرگان تیم فنی بود/ بازیکنان وارث پیراهن امثال دایی هستند+فیلم

قلعه‌نویی: ژاپن را از چند ماه قبل آنالیز کردیم  حرف‌هایم درباره بزرگان تیم فنی بود  بازیکنان وارث پیراهن امثال دایی هستند+فیلم
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: تیم ملی ژاپن را از چند ماه قبل آنالیز کرده بودیم.
کد خبر : 894397

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری علم و فناوری آنا از قطر، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار ایران و ژاپن  اظهار کرد: به نظر من این بازی می‌توانست روز فینال انجام شود هر چند همین الان هم خودش یک فینال است و الان قرعه است که به هم بر خوردیم. ژاپن تیم بسیار بابرنامه‌ای است و نشان دادند با آمادگی کامل وارد بازی‌ها شده اند. آنها در بازی حذفی با یک مدل کامل تر بازی کردند. ما نه حالا بلکه این تیم و تیم هایی که احتمال می دادیم به ما بخورند را بررسی و از چند ماه قبل آنها را آنالیز کردیم. جا دارد از بازیکنان تیمم تشکر کنم به خاطر بازی گذشته و اعتقاد دارم یکی از بهترین بازی های چند ماه گذشته را انجام دادیم.

وی افزود: در بازی با سوریه 11 شوت به سمت دروازه زدیم و ایران هم فوتبال بسیار خوبی انجام داده و امیدواریم با یک دیدار خوب و منطقی به نتیجه برسیم. بازیکنانمان را توجیه کرده ایم که چه مدلی بازی کنند. استراحت ما هم کمتر شد و بدشانی آوردیم که بازی به 120 دقیقه رسیدیم. باید از دقیقه 70 بازیکنانمان را عوض می کردیم و زودتر باید بازی با سوریه برای ما تمام می شد ولی کار سخت شد. کاملا آماده بازی با ژاپن هستیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص  برنامه ریزی عجیب کنفدراسیون فوتبال آسیا و اینکه بازی های حذفی 3 روز بعد از 8 روز استراحت انجام می شود گفت:بعد از بازی با امارات 8 روز استراحت کردیم و باید بین دو بازی حداقل 72 ساعت زمان ریکاوری داشتیم. اما بعد از بازی تام برنامه های ممکن ریکاوری از جمله آب درمانی و استفاده از مکمل ها را انجام دادیم. می شد تعطیلی 8 روزه کمتر باشد و از این طرف فاصله بازی که قرار است فردا انجام شود 4 روز باشد.

قلعه نویی در خصوص اینکه بعد از بازی با سوریه مدعی شد برخی بازیکنان بزرگی نکردند و آیا این صحبت بحث روانی و انگیزشی داشت یا اینکه بحث دیگری منظورش بوده است گفت: شما یکسری بازیکن فنی دارید و همان بازیکنان وزن تیم را بالا می برند. ما چند بازیکن این مدلی داریم که باید خودشان در دقیقه 70 بازی را تمام می کردند. بحث من فنی بود و اگر دیگران جور دیگری تحلیل می کنند باید از آنها سوال کنید. باز هم باید از بازیکنانم تشکر کنم که واقعا جو خوبی را ایجاد کردند. دیدید که در بازی با امارات چگونه بازیکنان رامین رضاییان را آماده می کردند.

وی تاکید کرد:مربی باید صداقت داشته باشد. در تیم ملی 85 میلیون نفر دنبال این نتیجه هستند و باید نگاه، نوع رفتار و ... به خاطر دل آن 80 میلیون باشد. چه داخل و چه خارج همه تیم ملی کشورشان را دوست دارند. بازیکن باید بداند برای دل آن 80 میلیون بازی کند. در بازی ایران و بحرین که آن اتفاق برای علی دایی افتاد بعد از بازی اولین نفر بالای سر او حضور داشتم. او 70 دقیقه با لوله پاره شده بازی کرد. این بازیکنان فعلی وارث امثال علی دایی هستند. جالب است حاج صفی کتفش گرفته بود و عضلات دیگر او هم مشکل داشت ولی بازی کرد. رامین رضاییان نزدیک به 16 کیلومتر دوید. کلیه بازیکنان ما تلاش کردند و همه در این سطح بودند.من از نظر فنی از بازیکنانم راضی هستم و حرف من هم بعد از بازی با سوریه کاملا فنی بود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته