دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اختر: نکونام و خطیر مشغول فریب دادن هوادار هستند/اگر خرید جدید پرسپولیس ملی‌پوش است چرا در قطر حضور ندارد؟

اختر: نکونام و خطیر مشغول فریب دادن هوادار هستند اگر خرید جدید پرسپولیس ملی‌پوش است چرا در قطر حضور ندارد؟
پیشکسوت تیم استقلال گفت: نادان نمی‌شویم و فریب نمی‌خوریم، هدف نکونام و خطیر فریب دادن هواداران است.
کد خبر : 894327

ادموند اختر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص اینکه فصل نقل و انتقالات زمستانی آغاز شده و استقلال همانند ابتدای فصل درگیر اختلاف و شکاف میان سرمربی و مدیرعامل است، اظهار کرد: حرف زدن در ابن رابطه چه نتیجه‌ای دارد. نکونام بازیکن می‌خواهد، بازیکن نیست. از کجا می‌خواهد بازیکن بگیرد؟ علی خطیر به عنوان مدیرعامل باشگاه، پول هم داشته باشد نمی‌تواند بازیکنی بگیرد که گره مشکلات استقلال را باز کند. با شناختی که از بازار نقل و انتقالات دارم، با اطمینان می‌گویم که اولویت بازیکن خارجی حضور در ایران نیست. بازیکنی که به ایران بیاید، بازیکنی است که بدون تیم مانده و نیاز شدید مالی دارد، پیشنهاد باشگاهی را از ایران قبول می‌کند.  

هیچ تیمی بازیکنان کلیدی‌اش را به استقلال نمی‌دهد

وی ادامه داد: سرمربی و مدیرعامل استقلال فقط در حال مشغول کردن مردم هستند. تیمی که نکونام در اختیار دارد به بازیکنی نیاز ندارد، گمشده این تیم آرامش و همدلی است. استقلال آن قدر مهره دارد که نیازی نیست بازیکن بگیرد و فقط نیازمند آرامش است تا با تمرکز بالا به فکر قهرمانی باشد. از همان اول فصل استقلال با پرسپولیس و سپاهان مدعی قهرمانی بودند، الان هم که تیم فصل هستیم باز هم این سه تیم مدعی قهرمانی هستند. در نیم فصل بازیکن گرفتن سخت است، هیچ تیمی بازیکنان کلیدی‌اش را در اختیار استقلال نمی‌گذارد حتی با بالاترین مبلغ، چون جایگزین نخواهد داشت و ضعیف می‌شود. یک زمانی می‌گویند کر و لال و کور شو، می‌گوییم چشم ولی نگویند جاهل شو و فریب بخور، چون نادان نمی‌شویم و فریب نمی‌خوریم. الان هدف نکونام و خطیر فریب دادن هواداران است.  

نکونام بداند که خطیر نمی‌تواند بازیکن بگیرد

پیشکسوت تیم استقلال خاطرنشان کرد: به‌عنوان یک استقلالی دوست دارم تیمم قهرمان شود ولی نکونام بداند که خطیر نمی‌تواند بازیکن بگیرد. پول هم داشته باشد نمی‌تواند بازیکنی که دردی را از استقلال دوا کند از تیم‌های داخلی بگیرد. بازیکن خارجی خوبی که بیرون مانده باشد هم وجود ندارد که استقلال بتواند آن بازیکن را جذب کند. بنده خدا هواداران شهرستانی از هیچ چیزی خبر ندارند و فریب می‌خورند. تهرانی‌ها هم از همه چیز خبر ندارند. از قول نکونام می‌گویند خطیر در حال لج‌بازی است. مگر می‌شود نکونام بخواهد استقلال قهرمان شود و خطیر چنین چیزی را نخواهد. بهترین راه‌حل این است که الان آرامش را در تیم برقرار کنند.  

بازیکن تیم ملی قطر چرا در پرسپولیس تمرین می‌کند؟

اختر خاطرنشان کرد: نکونام گفته پرسپولیس و سپاهان پول دارند، بازیکن تیم ملی قطر به پرسپولیس رفته، سپاهان پول دارد و از باشگاه‌ها بازیکن می‌گیرد. اگر عبدالکریم حسن بازیکن تیم ملی قطر است چرا در تمرینات پرسپولیس بوده و در جام ملت‌ها برای قطر بازی نمی‌کند؟ بازیکن سابق تیم ملی قطر به پرسپولیس رفته، یک بار هم بازیکن سال آسیا شده که چندین سال می‌گذرد. سپاهان هم مهاجم شمس آذر را گرفته، وینگر این تیم میانه جدولی می‌تواند مشکل استقلال را حل کند، در سپاهان هم به ترکیب اصلی نمی‌رسد. هر تیمی ۵ میلیارد تومان به بالا بدهد از شمس اذر بازیکن می‌گیرد. این تیم هم از لیگ یک بازیکن می‌آورد. بازیکن شمس آذر که گره استقلال را باز نمی‌کند. این کار فقط برای فریب است. فقط و فقط نکونام و خطیر با هم متحد شوند و تیم را در صدر جدول حفظ کند. استقلال بازیکن نمی‌خواهد به آرامش نیاز دارد، آرامش هم از سوی مدیریت تیم به دست می‌آید.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته