دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 بهمن 1402 - 09:49

کارگاه ضیافت اندیشه سبب تقویت بنیه استدلالی استادان می‌شود

کارگاه ضیافت اندیشه سبب تقویت بنیه استدلالی استادان می‌شود
معاون آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: با توجه به سوالات و شبهاتی که دانشجویان درباره مبانی نظریه انقلاب اسلامی دارند، برگزاری دوره ضیافت اندیشه برای تقویت بنیه استدلالی استادان ضروری است.
کد خبر : 894257

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیدعلی آقا میرجلیلی، معاون آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی یزد در نشست دو روزه کارگاه ضیافت اندیشه اساتید با موضوع «اندیشه سیاسی و مبانی نظریه انقلاب اسلامی» که در این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به سوالات و شبهاتی که دانشجویان درباره مبانی نظریه انقلاب اسلامی دارند، برگزاری دوره ضیافت اندیشه برای تقویت بنیه استدلالی استادان ضروری است. این دوره با همکاری نهاد رهبری برگزار شد و دوره‌های تکمیلی به طور مستمر متناسب با نیاز استادان برگزار می‌شود.

وی افزود: مباحث مربوط به حاکمیت اسلامی از جمله ولایت مطلقه فقیه، ویژگی‌های ولی فقیه، نحوه انتخاب، حدود اختیارات رهبری، مجلس خبرگان، شورای نگهبان و سایر ارکان نظام در این دوره، به بحث و گفت‌وگو گذاشته و به شبهات و سوال‌های پرتکرار جواب داده شد.

معاون آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی یزد اضافه کرد: در این دوره ۳۰ نفر از استادان واحد‌های دانشگاهی استان یزد، شرکت کردند که در پایان گواهی برای آنان صادر خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته