دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 بهمن 1402 - 18:12

سردار مقواساز: جشن پیروزی انقلاب اسلامی یک رزمایش ارائه خدمت خواهد بود

سردار مقواساز: جشن پیروزی انقلاب اسلامی یک رزمایش ارائه خدمت خواهد بود
معاون فرهنگی سازمان بسیج و رئیس کمیته بسیج ستاد مرکزی دهه فجر گفت: قرار شده جشن پیروزی انقلاب اسلامی یک رزمایش ارائه خدمت باشد یعنی در همه راهپیمایی‌های کشور غرفه‌هایی برپا شود و مصداق‌های پیشرفت انقلاب اسلامی به مردم ارائه شود.
کد خبر : 894198

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ سردار علی مقواساز، معاون فرهنگی سازمان بسیج و رئیس کمیته بسیج ستاد مرکزی دهه فجر در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: آنچه مورد تأکید است این است که روز ۲۲ بهمن روز جشن است؛ جشن پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: قرار شده جشن پیروزی انقلاب اسلامی یک رزمایش ارائه خدمت باشد یعنی در همه راهپیمایی‌های کشور غرفه‌هایی برپا شود و مصداق‌های پیشرفت انقلاب اسلامی به مردم ارائه شود.

سردار مقواساز اضافه کرد: این جشن در خیلی از جا‌ها اتفاق می‌افتد و امسال به طور ویژه دنبال خواهد شد. ۲۵۰ سرود با موضوع غزه دریافت کردیم که برترین سرود‌ها آلبوم شده و تقدیم نماینده فلسطین می‌شود.

معاون فرهنگی سازمان بسیج و رئیس کمیته بسیج ستاد مرکزی دهه فجر ادامه داد: دومین مرحله استانی جشنواره سرود فجر بسیج با شرکت ۵ هزار گروه در دهه فجر برگزار می‌شود.

وی گفت: برای رویداد ملی سرود «همپای طوفان» فرخوان دادیم تا ببینیم کدام گروه‌های سرود در کشور چه ایرانی و چه چند زبانه کار تولیدی با موضوع غزه و طوفان الاقصی داشته اند که ۲۵۰ کار تولیدی دریافت کردیم.

سردار مقواساز افزود: طی چند روز آینده برترین‌های این سرود‌ها آلبوم شده و به عنوان هدیه تقدیم نماینده فلسطین در ایران خواهد شد.

حشمت الله قنبری، رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی نیز در نشست خبری بیان کرد: سخنران روز ۱۲ بهمن در حرم امام راحل (ره) آیت‌الله اراکی، رئیس مجمع تقریب مذاهب اسلامی و عضو مجلس خبرگان رهبری است.

وی همچنین خبرداد که طبق سنوات گذشته رئیس جمهور نیز سخنران مراسم روز ۲۲ بهمن خواهد بود.

رئیس ستاد مرکزی دهه فجر با بیان اینکه پنجشنبه ۱۹ بهمن ما که مصادف با بعثت پیامبر اکرم (س) است به نام «انقلاب اسلامی، قرآن کریم، پیامبر مهربانی، ایثار و شهادت» نامگذاری شده است، ادامه داد: روز ۲۲ بهمن نیز به نام «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» نامگذاری شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته