دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 بهمن 1402 - 09:04

حماس: ارتش صهیونیستی به جنایت در بیمارستان‌های غزه ادامه می‌دهد

حماس: ارتش صهیونیستی به جنایت در بیمارستان‌های غزه ادامه می‌دهد
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه‌ای نسبت به یورش نظامیان صهیونیست به بیمارستان‌ها و مرکز درمانی شهر خان یونس واقع در جنوب غزه هشدار داد.
کد خبر : 894024

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از خبرگزاری سما فلسطین، در بیانیه حماس آمده است: هجوم ارتش جنایتکار اشغالگر صهیونیستی به محوطه ساختمان جمعیت هلال احمر فلسطین و بیمارستان الأمل در خان یونس در میان تیراندازی شدید به افراد حاضر در بیمارستان از جمله کادر پزشکی و مجروحان و آوارگان و تهدید آنها برای ترک و تخلیه این بیمارستان جنایت جنگی جدیدی است که به سلسله جنایت و تخلفاتی افزوده می‌شود که این رژیم در جریان جنگ و کشتار مداوم مردم ما در نوار غزه مرتکب شده است.

حماس افزوده است: هدف قرار دادن مکرر بیمارستان‌ها در نوار غزه توسط دشمن صهیونیستی علاوه بر اینکه تحقیر جامعه جهانی، سازمان ملل متحد، قوانین بین‌المللی و تصمیمات دیوان بین المللی دادگستری برای توقف جنایت در غزه است، جنایت نسل‌کشی علیه مردم فلسطین در نوار غزه نیز به شمار می‌آید.

در ادامه این بیانیه آمده است: پاسخ به این جنایات مستلزم ایستادگی قاطعانه جامعه جهانی در برابر رژیم اشغالگر است تا دشمن جنایتکار صهیونیست از ادامه جنایات هولناک خود علیه کودکان و غیرنظامیان بی دفاع صرف نظر کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته