دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دبیر هفتمین همایش اخلاق پرستاری ایران:

برای استفاده موثر از توانمندی پرستاران، ارتقای ارزش‌های حرفه‌ای ضروری است

برای استفاده موثر از توانمندی پرستاران، ارتقای ارزش‌های حرفه‌ای ضروری است
دبیر علمی هفتمین همایش اخلاق پرستاری با تاكيد بر لزوم توجه به کیفیت خدمات پرستاری گفت: استفاده موثر از توانمندی پرستاران نیازمند توجه به ارتقای ارزش‌های حرفه‌ای پرستاری است.
کد خبر : 893657

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، هفتمین همایش اخلاق پرستاری از ۱۰ تا ۱۲ بهمن ماه به همت معاونت پرستاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و با همکاری فرهنگستان علوم پزشکی و مرکز تحقیقات اخلاق و حقوق دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می‌شود. 

در برگزاری این همایش که به مدت ۳ روز در سالن امام خمینی (ره) پردیس اصلی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی واقع در خیابان کودکیار در بزرگراه چمران برگزار می‌شود انجمن اسلامی پزشکان ایران و شبکه ملی تحقیقات پرستاری نیز مشارکت دارند.

محور‌های مقالات این همایش عبارتند از: اخلاق در ارتباطات انسانی و بین حرفه‌ای، اخلاق در سیاستگذاری‌های مراقبتی ملاحظات اخلاقی در نظام جبران خدمات پرستاران، اخلاق در سطح‌بندی مراقبت‌های پرستاری ملاحظات اخلاقی مراقبت‌های پرستاری در منزل، اخلاق در مراقبت‌های تسکینی و پایان حیات، اخلاق در توسعه آموزش‌های حرفه‌ای پرستاری، اخلاق در آموزش و پیگیری مراقبتی مددجویان، اخلاق در پژوهش‌های پرستاری، اخلاق و معنویت در پرستاری و اخلاق پرستاری در همه گیری‌ها.

نتایج پژوهش‌های شرکت‌کنندگان در همایش در این مباحث در قالب سخنرانی و پوستر ارائه خواهند شد.

فریبا برهانی دبیر علمی این همایش در پیامی بر لزوم توجه به کیفیت خدمات پرستاری در ایران تاکید کرده و استفاده موثر از توانمندی پرستاران را نیازمند توجه به ارتقا ارزش‌های حرفه‌ای در این حرفه دانسته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته