دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در پاسخ به آنا مطرح شد؛

واکنش معاون هنری ارشاد به ناایمن بودن ساختمان «پردیس تئاتر شهرزاد»

واکنش معاون هنری ارشاد به ناایمن بودن ساختمان «پردیس تئاتر شهرزاد»
معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به هشدار شهرداری مبنی بر ناایمنی بودن ساختمان پردیس تئاتر شهرزاد واکنش نشان داد.
کد خبر : 893574

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمود سالاری معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  در حاشیه افتتاحیه جشنواره تجسمی فجر در پاسخ به خبرنگار آنا مبنی بر ناایمن بودن برخی سالن های تئاتر گفت:سالن های تحت نظارت معاونت هنری از نظر ایمنی و آتش نشانی و مسایلی ازین دست تحت نظر هستند . 

وی در ادامه افزود: گزارشات از تمامی سالن ها به ما می رسد و رسیدگی و رفع ایراد می کنیم و فعلا معضلی به این معنا نداریم.پردیس تئاتر شهرزاد مربوط به بخش خصوصی است. شهرداری‌ به سالن های قدیمی و کهنه هشدار میدهد و ما امکان دخالت نداریم ولی هشدارهای لازم از طرف ما داده هم داده می شود

وی در جمع خبرنگاران گفت:جشنواره تجسمی با بخش های مختلفی که امسال دارد و آثار فاخری که به روایت داوران جشنواره در جشنواره حضور دارند،یک اتفاق مبارک است، شانزدهمین جشنواره به واقع یکی از گران سنگ ترین و ارزشمندترین جشنواره ها محسوب می شود.

سالاری اظهار داشت: طبق گزارشات داوران انتخاب آثار بخاطر سطح کیفی کارها دشوار بوده  بنابراین هم به احاظ کمی و هم کیفی رشد داشتیم.ضمن اینکه  تقریبا تمام استان ها درگیر جشنواره شدند  که بحمدالله بخش های مختلف تجسمی. در حال بالیدن، رشد و پویایی هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته