دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
استاندار چهارمحال و بختیاری:

روابط‌عمومی‌ها برای حضور حماسی مردم پای صندوق‌های رأی امیدآفرینی کنند

روابط‌عمومی‌ها برای حضور حماسی مردم پای صندوق‌های رأی امیدآفرینی کنند
استاندار چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی باید برای حضور پرشور و حماسی مردم پای صندوق‌های رأی امیدآفرینی و نقشه شوم دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی کنند.
کد خبر : 893364

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دوازدهمین گردهمایی مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان چهارمحال و بختیاری با محور فرارسیدن دهه فجر و گرامیداشت روز چهارمحال و بختیاری و انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور استاندار این استان در سالن اجتماعات ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در این نشست اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دستاورد‌های قابل ملاحظه‌ای در کشور به ثبت رسیده؛ بنابراین اطلاع‌رسانی این دستاورد‌های عظیم و جهاد تبیین برعهده روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی است.

غلامعلی حیدری افزود: روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی باید برای حضور پرشور و حماسی مردم پای صندوق‌های رأی امیدآفرینی و نقشه شوم دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی کنند.

وی عنوان کرد: راهبرد رهبر معظم انقلاب اسلامی رقابت، امنیت، سلامت و مشارکت حداکثری در انتخابات است و دشمنان درصددند با ترویج ناامیدی در کشور و بزرگ‌نمایی نقاط ضعف، افکار عمومی را نسبت به نظام و انقلاب عصبانی کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: استقبال بی‌سابقه و پرشور مردم استان چهارمحال و بختیاری از رئیس جمهور در دور دوم سفر استانی، امیدآفرینی برای مردم به دنبال داشت.

روابط‌عمومی‌ها برای حضور حماسی مردم پای صندوق‌های رأی امیدآفرینی کنند

حیدری با اشاره به اینکه نرخ بیکاری در استان چهارمحال و بختیاری نسبت به سنوات گذشته رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است، عنوان کرد: هر فعالیتی که مردمی شد سرعت عمل در آن بالا می‌رود و دولت توانست این تغییر رویکرد را داشته باشد.

وی متذکر شد: امیدوارم شاهد کار متفاوتی از روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان چهارمحال و بختیاری در دهه فجر و خروجی آن در انتخابات باشیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی و دوره ششم مجلس خبرگان در تاریخ ۱۱ اسفندماه اظهار کرد: مردم ما امام حسینی هستند و با وجود توطئه‌های شوم دشمنان، یازدهم اسفندماه پای صندوق‌های رأی می‌آیند و یکبار دیگر با آرمان‌های امام، رهبر و شهدا تجدیدمیثاق می‌کنند.

حیدری با اشاره به نامگذاری ۲۰ بهمن‌ماه به عنوان روز چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: برنامه‌های این روز باشکوه برگزار می‌شود و برای آن برنامه‌ریزی صورت می‌گیرد.

وی افزود: همزمانی روز چهارمحال و بختیاری با ایام‌الله دهه مبارک فجر، فرصت بسیار خوبی برای تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران برای مردم به‌خصوص نسل جوان است.

به گزارش آنا، ۱۹ بهمن‌ماه سال ۱۳۵۷ تعدادی از بختیاری‌های چهارمحال و بختیاری در حمایت از امام خمینی(ره) و در واکنش به سخنرانی شاپور بختیار راهی تهران شدند و ۲۰ بهمن‌ماه با امام ره) دیدار و با ایشان بیعت کردند.

شاپور بختیار که ۱۵ دی‌ماه ۱۳۵۷ به‌عنوان نخست وزیر رژیم پهلوی انتخاب شد، تصور می‌کرد مردم بختیاری از او حمایت خواهند کرد، اما تعدادی از مردم چهارمحال و بختیاری که متوجه جوسازی و نقشه بختیار شده بودند، تصمیم گرفتند برای اعلام انزجار خود از بختیار و حمایت از امام خمینی(ره) عازم تهران شوند و ۱۹ بهمن‌ماه بیش از ۳۰۰ نفر با ۱۱ دستگاه اتوبوس عازم پایتخت شدند و انزجار خود را از دولت بختیار اعلام کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته