دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 خرداد 1395 - 12:29
سخنگوی سازمان امداد و نجات در گفت‌و‌گو با آنا خبر داد

20 مصدوم ناشی از واژگونی خودرو در حوادث 24 ساعت گذشته/ 5 کشته در محورهای نائین، دهگلان و سمنان

سخنگوی سازمان امداد و نجات از مصدومیت 20 هموطن بر اثر واژگونی خودرو در جاده‌های کشور و همچنین کشته شدن 5 نفر در محور نائین، دهگلان و سمنان خبر داد.
کد خبر : 89327

سیدمصطفی مرتضوی، سخنگوی سازمان امداد و نجات در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا در مورد حوادث 24 ساعت گذشته در کشور اظهار کرد: ساعت 3 و 12 دقیقه بامداد امروز واژگونی وانت‌نیسان در کمربندی سلماس ـ ارومیه منجر به بروز حادثه شد که در پی آن یک نفر مصدوم، توسط نیروهای امدادی به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال یافت.


وی افزود: ساعت 6 و یک دقیقه صبح امروز واژگونی یک دستگاه سواری پراید در کیلومتر 45 محور سمنان ـ دامغان منجر به حادثه‌ دیدن 4 مسافر شد که متأسفانه یکی از حادثه‌دیدگان جان خود را از دست داد.


سخنگوی سازمان امداد و نجات همچنین از واژگونی یک دستگاه وانت نیسان، ساعت 6 و 35 دقیقه صبح امروز در کیلومتر 5 محور تربت جام به فریمان در خراسان رضوی خبر داد و گفت: 21 نفر در اثر این حادثه مصدوم شدند همچنین واژگونی یک دستگاه خودروی تیبا در محور نائین ـ اردستان سبب حادثه دیدن 6 مسافر شد که 3 نفر جان خود را از دست دادند.


مرتضوی با اشاره به واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در 51 کیلومتری محور قروه‌ ـ دهگلان در روز گذشته نیز گفت: این حادثه سبب مصدومیت 8 مسافر شد و یک مسافر نیز جان خود را از دست داد.


مرتضوی یادآور شد: آتش‌سوزی جنگل در کیلومتر 8 ماژین به شوره در استان ایلام بعدازظهر روز گذشته نیز منجر به مصدومیت 6 نفر شد که نیروهای امدادی بلافاصله پس از اطلاع از این خبر، در محل حاضر و نسبت به نجات جان هموطنان اقدام کردند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته