دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
استقلال درگیر موش و گربه بازی شده

مربی اسبق استقلال: همان قدر که لیست فضایی نکونام غلط بود عدم جذب لیست دوم هم اشتباه است

مربی اسبق استقلال: همان قدر که لیست فضایی نکونام غلط بود عدم جذب لیست دوم هم اشتباه است
مربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: قابل فهم نیست چه دلیلی دارد استقلال فرصت‌ها را از دست می‌دهد و در نقل و انتقالات موفقیتی نداشته است.
کد خبر : 893264

ابراهیم طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص اینکه در نقل و انتقالات نیم فصل خبری از استقلال نیست در حالی که کوین یامگا به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه چشم فصل را از دست داده و سعید مهری قراردادش را فسخ کرده، اظهار کرد: دو صد گفته چو نیم کردار نیست. استقلال در ابتدای فصل اقتدار خود را نشان داد و با توجه به محدودیت‌هایی که وجود داشت، موفق شد نتایج خوبی بگیرد و در صدر جدول باقی بماند ولی فراموش نکنیم سپاهان در چند بازی دچار مشکلاتی شد که نتوانست امتیاز بگیرد و پرسپولیس هم با مشکلاتی که یحیی گل‌محمدی داشت نتوانست به اندازه کافی امتیاز کسب کند.

استقلال هیچ‌یک از نقاط ضعف خود را پوشش نداده است

وی ادامه داد: بارها در این مدت از سوی مدیریت و حتی کادرفنی استقلال به این موضوع اشاره شده که در نقل و انتقالات اول فصل تیم ضرر کرده و برخی نفراتی را حفظ کرده که سرمربی ناچار شده برای آنکه فهرست تیمش خالی نباشد به ماندن آنها رضایت دهد. الان که شرایط مساعد است پس چه دلیلی دارد که دست روی دست گذاشته‌اید؟ پرسپولیس درگیر انتخاب سرمربی بود و زمان از دست می‌داد ولی در استقلال چه خبر است و مدیریت باشگاه چه می‌کند؟ جالب اینکه پرسپولیس با جذب دفاع چپ و مهاجم، دو پستی را که در آن ضعف داشت تقویت کرد ولی استقلال هیچ‌یک از نقاط ضعف خود را پوشش نداده است. قابل فهم نیست چه دلیلی دارد استقلال فرصت‌ها را از دست می‌دهد و در نقل و انتقالات موفقیتی نداشته، آن هم در شرایطی که با مصدومیت طولانی مدت کوین یامگا، در دفاع و وینگر راست تیم ضعیف می‌شود، هافبک بازیساز هم جذب نشده است.

فوتبال ما تافته جدا بافته از دنیا نیست

مربی سابق استقلال خاطرنشان کرد: لیست اولی که جواد نکونام به مدیریت باشگاه داده بود، لیستی نبود که بتوان بازیکنی را از میان نفرات اعلام شده جذب کرد. تأمین لیست دوم او هم کار سختی است ولی عملاً خواسته‌های خود را به سطح توانایی باشگاه نزدیک کرده و از اینجا به بعد مدیریت نباید معطل کند. عملکرد علی خطیر در نقل و انتقالات خوب نبوده و در حال تکرار است. مدیرعاملی به درد استقلال می‌خورد که در عمل بتواند از پس مشکلات تیم برآید. رضا درویش هم برای انتخاب سرمربی پرسپولیس خیلی زمان از دست داد و عجیب است کسانی مدیرعامل دو باشگاه پرطرفدار هستند که برای حل مشکلات، کارایی لازم را نداشته‌اند. هر چه قدر اصرار کنیم فوتبال ما تافته‌ای جدا بافته از دنیا نیست. نکونام می‌تواند لیست فضایی بدهد و هیچ بازیکنی قابل جذب نباشد، این کار همان قدر غلط است که مدیریت نتواند برای لیست دوم اقدامات لازم را انجام دهد و نقاط ضعف تیم را پوشش دهد.

استقلال درگیر موش و گربه بازی خطیر و نکونام است

طالبی خاطرنشان کرد: از طرفی وقتی دولت استقلال و پرسپولیس را به بخش خصوصی نمی‌دهد پس موظف است تا بودجه لازم را در اختیار آنها قرار دهد و امکان رقابت برابر را برای آنها فراهم کند. مدیریت تیم‌های استقلال و پرسپولیس اگر نمی‌توانند دولت را مجاب به حمایت کنند، صندلی‌ها را اشغال کرده‌اند و بهتر است بروند تا مدیرانی بیایند که می‌توانند دولت را همگام با این دو باشگاه کند. اگر تیم‌های سپاهان و تراکتور با تمکن مالی که دارند دچار اشتباه نمی‌شدند و امتیاز از دست نمی‌دادند، توانایی گذشتن از استقلال و پرسپولیس را با این مدیریت ناکارآمد داشتند. این دو باشگاه پرطرفدار تهرانی، قهرمانی را به سپاهان و تراکتور تعارف می‌زنند اما این دو باشگاه دست رد به این تعارف می‌زنند. پرسپولیس منتظر است تا درویش با حرکتی درویشی مشکلات را حل کند، استقلال هم درگیر موش و گربه بازی خطیر و نکونام است. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته