دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 خرداد 1395 - 12:13

اجلاس مجمع عمومی کمیته دائم همکاری‌های علمی فناوری سازمان همکاری اسلامی در پاکستان برگزار می‌شود

سی‌امین نشست کمیته اجرایی و پانزدهمین اجلاس مجمع عمومی کمیته دائم همکاری‌های علمی فناوری سازمان همکاری اسلامی (COMSTECH) 10 تا 12 خرداد در اسلام آباد پاکستان برگزار می‌شود.
کد خبر : 89314

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، به نقل از روابط عمومی وزارت علوم سی‌‌امین نشست کمیته اجرایی و پانزدهمین اجلاس مجمع عمومی کمیته دائم همکاری‌های علمی فناوری سازمان همکاری اسلامی (COMSTECH) با حضور وزرای علوم و فناوری کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی از 10 تا 12 خرداد در اسلام آباد پاکستان برگزار می شود.


هیئت ایرانی به سرپرستی دکتر وحید احمدی معاون پژوهش و فناوری و با حضور دکتر مجید متقی‌طلب‌، رئیس پارک علم و فناوری گیلان و دکتر سید محمدمهدی هادوی، رئیس پژوهشگاه مواد و انرژی در این اجلاس شرکت خواهند کرد.


از موضوعات مهمی که در این اجلاس مظرح می‌شود برنامه عمل ده ساله دوم (1025-2016) علم و فناوری کشورهای اسلامی است که قرار است در اجلاس سران در قزاقستان مورد بررسی تصویب قرار گیرد.


بررسی فعالیت‌های کامستک و ارگان‌های زیر مجموعه آن، بررسی برنامه و بودجه، گزارش کشورهای عضو درباره دستاوردهای آموزش عالی و علوم و فناوری و انتخاب اعضای جدید کمیته اجرایی از دیگر موارد دستور کار این اجلاس است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته