دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 بهمن 1402 - 16:14

لوازم خانگی نو و استوک در شیراز

لوازم خانگی نو و استوک در شیراز
شیراز، شهری زیبا و تاریخی در جنوب ایران است که جذابیت زیادی برای بازدیدکنندگان دارد. این شهر به عنوان یک مقصد توریستی محبوب شناخته شده است، اما علاوه بر جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی خود، شیراز یک بازار پویا برای خرید و فروش لوازم خانگی نو و استوک نیز دارد.
کد خبر : 892817

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، شیراز، شهری زیبا و تاریخی در جنوب ایران است که جذابیت زیادی برای بازدیدکنندگان دارد. این شهر به عنوان یک مقصد توریستی محبوب شناخته شده است، اما علاوه بر جاذبه های تاریخی و فرهنگی خود، شیراز یک بازار پویا برای خرید و فروش لوازم خانگی نو و استوک نیز دارد.

لوازم خانگی از جمله وسایل ضروری هر خانه هستند و شیراز یکی از شهر هایی است که به صورت محلی و بین المللی این محصولات را عرضه می کند. برند های مختلف و متنوعی از لوازم خانگی نو و استوک در بازار شیراز موجود است، که این امر به معنای ارائه گسترده ای از گزینه ها به مشتریان است. همراه باشید تا بیش از پیش تا با فروشگاه لوازم خانگی نو و استوک اوجی کالا در شیراز و محصولات آن آشنا شویم.

بررسی بازار لوازم خانگی استوک در شیراز

یکی از مزیت های خرید لوازم خانگی در شیراز این است که می توانید بین محصولات اصلی و استوک انتخاب کنید. لوازم خانگی نو اغلب نیاز به هزینه های زیادی دارند، در حالی که گاهی اوقات خرید لوازم استوک نیز می تواند یک گزینه مناسب و اقتصادی باشد. معمولاً لوازم خانگی استوک تحت عنوان "دست دوم" و یا "استفاده شده" عرضه می شوند، اما اغلب این محصولات در شرایط خوب و کارآمد قرار دارند.

بازار لوازم خانگی در شیراز نیز انواعی از لوازم خانگی نو و استوک را در اختیار شما قرار می دهد. این بازار ها معمولاً تنوع بسیار زیاد از محصولات در زمینه های مختلف مانند لوازم آشپزخانه، لوازم خواب، لوازم الکترونیکی و غیره دارند. می توانید از انتخاب گسترده ای از برند ها و مدل ها برای پیدا کردن بهترین لوازم خانگی برای نیاز های خود بهره ببرید.

بنابراین، اگر شما در حال سفر به شیراز هستید و دنبال محصولی از لوازم خانگی با کیفیت هستید، بازار های لوازم خانگی در شیراز یک مقصد مناسب است. این بازار ها به شما امکان خرید انواع محصولات با قیمت های متفاوت و با کیفیت های مختلف را می دهند.

با خرید لوازم خانگی اصولی و نیاز های خانه خود را برطرف کنید و از قیمت های مناسب و گزینه های وسیعی که شیراز ارائه می دهد، بهره ببرید. برترین فروشگاه لوازم خانگی استوک در شیراز هم اوجی کالا است که می توانید به صورت آنلاین نیز برای خرید از این فروشگاه اقدام کنید. در ادامه چند نمونه از پرفروش ترین محصولات این فروشگاه را بررسی می کنیم.

بخاری گازی برقی ژاپنی

بخاری های گازی برقی به دو دسته تقسیم می شوند. یک دسته از این بخاری ها با گاز شهری کار می کند که در خانه ها استفاده می شود و دیگری با گاز کپسول (یا گاز فشارزی) کار می کند. مصرف انرژی برق این بخاری ها در محدوده ی ۱۸ تا ۳۵ وات قرار دارد در حالی که مصرف گاز آن ها تقریباً یک چهارم مصرف بخاری های ایرانی با توان گرمای مشابه است.

بخاری گازی برقی ژاپنی بدون دودکش عمل می کنند و به همین دلیل بسیار ایمن و بدون خطر هستند. همچنین آن ها دارای سنسور های دی اکسید کربن، اکسید کربن، لرزش و افتادگی هستند که در صورت تکان خوردن یا واژگونی بخاری، جریان گاز و برق قطع شده و بخاری خاموش می شود.

بخاری های ژاپنی با توان و قدرت های مختلفی وارد بازار شده اند. این مدل های بخاری دارای توان ۲۰۰۰ کیلوکالری (که برای محیط های کوچک استفاده می شود) تا توان ۵۰۰۰ کیلوکالری (که برای فضا های بزرگ مانند اماکن عمومی، مساجد و گلخانه ها استفاده می شود) هستند. این بخاری ها دارای تنظیم درجه حرارت بوده و می توان دمای محیط را تا حدی که می خواهید گرم کنید.

همچنین این بخاری ها دارای سنسور های حرارتی هستند که به طور خودکار مصرف انرژی را کاهش می دهند. برای مثال، اگر دمای مورد نظر را به ۲۶ درجه سانتی گراد تنظیم کنید و دمای محیط به ۲۶ درجه سانتی گراد برسد، بخاری مصرف انرژی را کاهش می دهد و تا زمانی که دمای محیط به زیر ۲۶ درجه سانتی گراد برسد، دمای محیط را به طور خودکار به ۲۶ درجه سانتی گراد بر می گرداند که منجر به صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. شما می توانید خرید بخاری ژاپنی را از فروشگاه لوازم خانگی اوجی کالا انجام دهید.

یخچال ماشینی

یخچال ماشین یا کول باکس، یک وسیله کوچک و بزرگ با دمای قابل تنظیم است که برای حمل آسان و اندازه کوچک، به نام یخچال مسافرتی سیار یا یخچال ماشینی مشهور است. یخچال های مسافرتی با قابلیت تنظیم دما و کمپرسور کوچک در این دسته قرار می گیرند. همچنین، در بازار، جعبه ها یا یونولیت هایی نیز وجود دارند که تنها با استفاده از عایق بندی داخلی و نگهداری یخ، برای کوتاه مدت سرما را در محفظه ذخیره می کنند و به آن ها یخچال ماشینی می گویند.

کاربرد اصلی یخچال ماشینی، نگهداری مواد غذایی در دمای پایین است و برق آن عمدتاً توسط باطری ماشین تامین می شود.این نوع یخچال معمولاً برای افرادی است که به سفر های چند روزه علاقه دارند یا از کمپینگ لذت می برند و نیاز دارند تا مواد غذایی جهت آماده سازی و پخت و پز را به همراه خود ببرند. همچنین، رانندگان اتوبوس های بین شهری و کامیون ها که بیشتر زمان خود را در راه هستند، می توانند از یخچال مسافرتی در خودروی خود برای نگهداری نوشیدنی ها و مواد غذایی مانند لبنیات، میوه و سبزیجات استفاده کنند. فراموش نکنید که یخچال ماشینی از محصولات پرفروش اوجی کالا بوده و طرفداران بسیاری هم دارد.

ماساژور پا

به دلیل استفاده از تکنیک های ماساژ مختلف جهت سلامت پا ها، شرکت های مختلف دستگاه های ماساژور پا را با ویژگی های متفاوتی تولید کرده اند. این دستگاه ها با استفاده از تکنیک هایی مانند ماساژ شیاتسو، ماساژ غلطکی، ضربه ای و ویبره ای علاوه بر کاهش درد، برطرف کردن گرفتگی های عضلانی و بازیابی انرژی پاها نیز موثر هستند.

ماساژور پا دستگاهی است که به وسیله برق کار می کند و با استفاده از برنامه های خودکار پیش فرض، قسمت های مختلف پا را ماساژ می دهد. این دستگاه ها بسیار مفید هستند و می توانید در محیط خانه یا محیط کار از آن ها استفاده کنید.

علاوه بر لذت و آرامشی که پس از ماساژ به شما می دهد و درد پاهای تان را کاهش می دهد، ماساژ درمانی تعدادی مزیت دیگر نیز دارد. برخی از این مزایا عبارت‌‌ اند از:

  • بهبود گردش خون

  • افزایش سرعت بهبود آسیب های پا

  • رفع گرفتگی های عضلانی و عصبی

  • کاهش اضطراب و افسردگی

  • کاهش سردرد های میگرنی

  • کاهش فشار خون

  • کاهش علائم یائسگی

  • رفع بی خوابی

  • تنظیم خلق و خوی

  • بهبود تورم های ماه های پایانی بارداری

با این حال، نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که بهتر است قبل از استفاده از دستگاه ماساژور پا، با یک پزشک مشورت کنید تا مطمئن شوید که این روش به درد و نیاز های شما مناسب است و هیچ تداخلی با وضعیت سلامتی شما ندارد. اگر برای خرید ماساژور پا به دنبال فروشگاهی معتبر بودید، می توانید از اوجی کالا برای خرید اقدام کنید.

صندلی ماساژور

صندلی ماساژور، به عنوان یک صندلی ویژه ماساژ، با نشستن بر روی آن، تمامی نقاط بدن شما را ماساژ می دهد. در واقع، صندلی ماساژور شباهت بسیاری به ماساژ روی تخت دارد، با این تفاوت که شما بر روی صندلی تخصصی مجهز به پد و گهواره ی صورت برای حمایت از سر و سینه می نشینید. اکثر صندلی های ماساژ، امکان تنظیم شدت و میزان ماساژ را دارند تا عملکرد و راحتی شما را بهبود بخشند.

صندلی ماساژور به شما اجازه می دهد که بدون نیاز به درمانگر، به ماساژ بپردازید. شما نیازی ندارید که لباس های تان را دربیاورید، کافیست روی صندلی بنشینید و تنظیمات لازم را انجام دهید. سپس چشمتان را ببندید و از ماساژ لذت ببرید. گردن، شانه، کمر و پشت، دست ها و پا ها از نقاطی هستند که توسط صندلی ماساژور ماساژ می بینند.

صندلی ماساژور با فشار دادن به قسمت های مختلف بدن، تأثیر بسیار بر جسم و روح شما می گذارد. ماساژ این نوع به شکلی همانند ورزش یوگا عمل می کند و استرس و درد های مزمن در سر یا کمر را به طور کامل کاهش می دهد. تاریخ دقیق اختراع صندلی ماساژور امروزی مشخص نیست؛ زیرا در طول زمان با تکنیک ها و طراحی های مختلفی همراه بوده است.

اوجی کالا آماده است تا در خرید صندلی ماساژور شما را راهنمایی کند و بهترین محصولات از بهترین برند ها را در اختیار شما قرار دهد.

انواع صندلی ماساژور

حال که توضیحاتی درباره صندلی ماساژور داده شد، بیایید با انواع آن آشنا شویم. صندلی های ماساژور انواع و اقسام مختلفی دارند و هر یک از این مدل ها روش های متفاوتی را برای انجام ماساژ استفاده می کنند. لازم به ذکر است که بیشتر صندلی های ماساژور امروزی دو روش ماساژ سوئدی و شیاتسو را پیاده سازی می کنند؛ اما با این حال، میزان و کیفیت عملکرد هر صندلی ممکن است متفاوت باشد.

صندلی های ماساژور بر اساس روش ماساژ به سه دسته تقسیم می شوند:

  • صندلی های ماساژوری با استفاده از ویبره بدن را ماساژ می دهند.

  • صندلی های ماساژوری که از رول مکانیکی برای انجام ماساژ استفاده می کنند.

  • صندلی های ماساژوری که همزمان از روش های ویبره، رول مکانیکی و کیسه های هوا برای انجام ماساژ استفاده می کنند.

سخن پایانی

در این مقاله با محصولات پرفروش استوک در کشور آشنا شدیم که بهترین های آن ها توسط اوجی کالا عرضه می شوند و قیمت های مناسبی هم دارند. شما می توانید با مراجعه به سایت این فروشگاه برای خرید هر لوازم خانگی که در این سایت هست اقدام کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته