دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 بهمن 1402 - 15:55
معاون فرهنگی، هنری و تربیت ­بدنی سما:

انسان عنصر اصلی و اساسی در اجرای فعالیت‌های فرهنگی است

انسان عنصر اصلی و اساسی در اجرای فعالیت‌های فرهنگی است
معاون فرهنگی، هنری و تربیت ­بدنی سازمان سما گفت: انسان عنصر اصلی و اساسی در اجرای فعالیت‌های فرهنگی است و نیرو‌های انسانی حوزه فرهنگی و پرورشی مدارس باید در سه مرحله گزینش و جذب، توانمندسازی و نظارت مورد استفاده قرار گیرند.
کد خبر : 892738

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، پنجمین جلسه کمیته اجرایی قرارگاه فرهنگی و هنری سما در حوزه امور خانواده با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید وحید معتمدی، معاون فرهنگی، هنری و تربیت‌بدنی سما، حمید بذرپاچ، دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان البرز، سیدمحمدنیما صفا مدیر نظارت و راهبری فرهنگی و هنری، فیروزه جوانشیر مدیر تعالی تربیتی، و سایر اعضای کمیته اجرایی این قرارگاه به میزبانی معاونت سما استان البرز برگزار شد.

حمید بذرپاچ، معاون امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و دبیر کمیته اجرایی امور خانواده قرارگاه ضمن تبریک ایام مبارک ماه رجب و خیرمقدم به میهمانان حاضر در جلسه، گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های اجراشده توسط کمیته اجرایی امور خانواده از شروع به‌کار ارائه کرد.

در این جلسه که در راستای تبیین و تشریح ادامه فعالیت‌های قرارگاه فرهنگی و هنری سما در حوزه امور خانواده برگزار شد؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین معتمدی ضمن تبریک ایام پیش رو و استفاده از ظرفیت‌های مناسب ماه‌های رجب، شعبان و رمضان در جهت پیش‌برد اهداف و سیاست‌های معاونت فرهنگی، هنری و تربیت‌بدنی سازمان سما اشاره و بر این نکته تأکید کردند که عنصر اصلی و اساسی در اجرای این فعالیت‌ها انسان است و نیرو‌های انسانی حوزه فرهنگی و پرورشی مدارس می‌بایست طی ۳ مرحله گزینش و جذب، توانمندسازی و نظارت مورد استفاده قرار گیرند.

معاونت فرهنگی، هنری و تربیت‌بدنی سما به میزان تأثیرگذاری فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی بر روی دانش‌آموزان و خانواده‌های ایشان تأکید و به این نکته اشاره کردند که فعالیت‌های اجرایی نباید مانعی بر تأثیرگذاری این‌گونه برنامه‌ها باشد.

در ادامه سایر اعضای کمیته اجرایی امور خانواده قرارگاه نیز در خصوص فعالیت‌های این کمیته توضیحاتی را ارائه کرده است و برگزاری وبینار‌های آموزش خانواده، مراسم اختتامیه اولین پویش نذر فرهنگی و همچنین رونمایی از دومین رویداد نذر فرهنگی از مصوبات اصلی این جلسه بود.

در پایان معاون فرهنگی، هنری و تربیت‌بدنی و هیئت همراه از مدارس سما استان بازدید کرده است و ضمن مشاهده فعالیت‌های فرهنگی، پرورشی و پژوهشی مدارس، با کادر اجرایی و آموزشی این مدارس دیدار و گفتگو کردند.

حضور در جلسات ایستگاه گفتمان دو مدرسه متوسطه دوره اول دخترانه شماره ۲ و دور دوم دخترانه از دیگر برنامه‌های این نشست بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته