دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 بهمن 1402 - 11:26

ساعت کاری جاذبه‌های مشهد در پاییز

ساعت کاری جاذبه‌های مشهد در پاییز
مشهد به عنوان یکی از بهترین مقاصد گردشگری کشور، جاذبه‌های دیدنی بسیار زیادی برای گردش و تفریح در طبیعت دارد. آشنایی با ساعت کاری جاذبه‌های مشهد در پاییز باعث می‌شود تا مسافران بدون سردرگمی و با خیالی آسوده، رزرو سوئیت در مشهد را انجام دهند.
کد خبر : 892730

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مشهد به عنوان یکی از بهترین مقاصد گردشگری کشور، جاذبه‌های دیدنی بسیار زیادی برای گردش و تفریح در طبیعت دارد. آشنایی با ساعت کاری جاذبه‌های مشهد در پاییز باعث می‌شود تا مسافران بدون سردرگمی و با خیالی آسوده، رزرو سوئیت در مشهد را انجام دهند. سپس به مقصد رسیده و پس از اندکی استراحت و رفع خستگی، برای بازدید از این مکان‌های دیدنی به سمت مقاصد دلخواه خود رهسپار شوند. در این مطلب همراه ما باشید تا ساعت کاری برخی از جاذبه‌های مشهد را در فصل پاییز بدانید.

پارک وکیل آباد

شلوغی و هیاهوی شهر، دود و ترافیک و سر و صدا را فراموش کنید! برای چند لحظه هم که شده یک فنجان آرامش از چای طبیعت بنوشید. آن هم در پارک وکیل آباد مشهد که هوای پاک و تمیزی داشته و سرشار از امکانات تفریحی متنوع است. صدای زمزمه رودخانه و قدم زدن در بین درختان سرسبز این جنگل، روز شما را خاطره‌انگیزتر می‌کند. بعد از گردش در باغ و گوش دادن به صدای دلنشین پرندگان هم، بازدید از باغ وحش وکیل آباد گزینه بسیار خوبی به نظر می‌رسد.

این پارک جنگلی بزرگ مسیر پیاده روی، فضای سبز زیبا و چشم نواز، استخر‌ها و پلکان‌های متعدد دارد. شما می‌توانید خودروی خود را در پارکینگ این پارک قرار دهید. از طرفی با داشتن آلاچیق، وسایل بازی کودک، سرویس بهداشتی، آب خوری و سوپرمارکت بهترین گزینه برای وقت گذراندن در کنار خانواده یا دوستان است. برای گردش در این مکان زیبا و دل‌انگیز می‌توانید از صبح به راه افتاده و تا شب بمانید. غروب آفتاب در جنگل زیبایی خاص و خیره‌کننده‌ای دارد و نگاه هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند.

ساعت کاری: بازدید از پارک وکیل آباد به صورت 24 ساعته امکان‌پذیر است. ولی باغ وحش آن در روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا غروب آفتاب و در روز جمعه از ساعت هشت صبح تا غروب آفتاب میزبان مهمانان عزیز هستند.  

پارک مینیاتوری

پارک مینیاتوری مشهد با داشتن بیش از ۱۰ سال قدمت، یکی از اولین تم پارک‌های شرق کشور است که آثار تاریخی مینیاتوری را به نمایش عموم گذاشته است. اگر به تخت جمشید، پل خواجو و دیگر بنا‌های تاریخی ایران علاقه دارید، از بازدید این پارک زیبا هم لذت می‌برید. پارک مینیاتوری مثل یک محله زیبا و دوست داشتنی است که بنا‌ها و مکان‌های مهم را در مقیاس کوچک‌تر به نمایش می‌گذارد. بدین ترتیب هر کس می‌تواند با شاهکار‌های معماری کشورش آشنا شود و در بین بنا‌های مختلف و زیبا قدم بزند.

ساعت کاری: گردشگران عزیزان می‌توانند هر روز از ساعت هشت صبح تا ۱۰.۵ شب از پارک مینیاتوری مشهد بازدید داشته و با مراجعه به کافه یا رستوران نوشیدنی‌ها و غذاهای خوشمزه‌ای را امتحان کنند.

پارک ملت

یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های مشهد، پارک ملت است که با داشتن یک شهربازی مجهز به یک مکان فوق‌العاده برای گردش و تفریح تبدیل شده است. پارک ملت بخش‌هایی مانند زمین‌های ورزشی، زمین‌های بازی، دریاچه مصنوعی و... دارد و مسافران می‌توانند با قایق سواری و تجربه بازی‌های هیجان‌انگیز مختلف، یک روز خاطره‌انگیز داشته باشند. پارک ملت، ترن هوایی بسیار بزرگ، تاب گردان و بلند‌ترین چرخ و فلک خاورمیانه را دارد و وجود امکانات تفریحی متنوع در این پارک باعث شده بازدیدکنندگان از ساعت‌ها گردش در این پارک لذت ببرند. شما عزیزان می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز به این پارک بروید و تصاویر زیبایی از خود و طبیعت ثبت کنید. همچنین می‌توانید به شهربازی رفته و تفریحات هیجان‌انگیزی را تجربه کنید.

ساعت کاری: شهربازی پارک ملت از ساعت چهار بعد از ظهر تا یک بامداد میزبان شما عزیزان است و تلاش دارد اوقات خوشی را برای شما به ارمغان بیاورد.

پارک کوهسنگی

بعد از پارک ملت، کوهسنگی بزرگ‌ترین پارک مشهد است که با داشتن طبیعت بی‌نظیر و هوای مطبوع گزینه بسیار خوبی برای گردش و تفریح محسوب می‌شود. این پارک، رودخانه، کوه‌های سنگی زیبا، باغ‌های سرسبز، زمین‌ ورزشی، موزه‌، شهربازی سرپوشیده، سالن آمفی تئاتر، رستوران و کافه دارد. شما می‌توانید پس از گردش و تفریح در بخش‌های متنوع این مجموعه، برای صرف غذا یا نوشیدنی به رستوران‌ها و کافه‌های کوهسنگی بروید. همچنین با بالا رفتن از پله‌های سنگی این مجموعه، به نوک قله رسیده و شهر را از منظره بالا ببینید.

ساعت کاری: پارک کوهسنگی در هر روز هفته و در تمام ساعات پذیرای گردشگران عزیز است. اما برای استفاده از امکانات تفریحی ساعت ۹ صبح تا دو بامداد را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

روستای جاغرق

یکی از روستا‌های زیبا و خوش آب و هوای مشهد، جاغرق است که در فاصله ۲۱ کیلومتری شهر قرار دارد. این روستای زیبا و دیدنی با داشتن جاذبه‌های گردشگری متنوع و آب و هوای مطبوع، یکی از بهترین مکان‌ها برای تفریح در طبیعت بکر و سرسبز محسوب می‌شود. از طرفی طرفداران کوهنوردی را هم مجذوب خود کرده و چشمه، رودخانه فصلی و آبشار‌های متعدد دارد. جاغرق با داشتن رستوران‌ها و اقامتگاه‌های مختلف، اقامت را برای گردشگران عزیز راحت‌ کرده و از گزینه‌های بسیار خوبی برای رزرو سوئیت در مشهد برخوردار است. شما می‌توانید بهترین سوئیت‌های مشهد در این منطقه را با قیمت مناسبی از سایت علی بابا رزرو کنید. با اینکه فصل‌های بهار و تابستان بهترین گزینه برای بازدید از روستای جاغرق هستند، اما این مکان جذاب و دیدنی در فصل‌های پاییز و زمستان هم زیبایی‌های خاص خودش را دارد.

ساعت کاری: بازدید از این روستا به صورت شبانه روزی امکان‌پذیر است و محدودیت زمانی هم ندارد.

شهر زیبا و دیدنی مشهد در تمام اوقات سال میزبان مسافران زیادی از سراسر دنیا است. این شهر به دلیل وجود بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام و جاذبه‌های گردشگری متنوع، انتخاب بسیار خوبی برای سفر محسوب می‎شود. مخصوصا که در فصل پاییز جذابیت ویژه‌ای پیدا کرده و آب و هوای خنک و دلپذیری دارد. پارک‌ها، باغ‌ها، جنگل‌ها و روستا‌های بسیار زیادی هستند که در هنگام سفر به مشهد می‌توانید برای تفریح و گردش در طبیعت انتخابشان کنید. بدین ترتیب از طبیعت رنگارنگ پاییزی لذت برده و خاطرات خوشی را برای خود و دیگر عزیزانتان به ارمغان می‌آورید

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته