دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
گزارش خبرنگار اعزامی آنا از قطر

رضایی: امارات شانسی به گل رسید/ انتقادات نباید مغرضانه باشد

رضایی: امارات شانسی به گل رسید  انتقادات نباید مغرضانه باشد
مربی تیم ملی فوتبال گفت: انتقادات نباید مغرضانه باشد، امارات شانسی به گل رسید.
کد خبر : 892649

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری علم و فناوری آنا از قطر، رحمان رضایی در مورد بازی با امارات اظهار کرد: از نظر مالکیت و اقتدار تیمی کاری کردیم که امارت خودش را مجاب کرد که باید بازنده بیرون برود و حتی دقایق آخر میلی نداشتند به جلو بیایند و می ترسیدند گل بیشتری بخورند اما دقایق اضافه جزو استثناهای این دروه تا اینجا بود. در مجموع سه چهارتوپ بیشتر نداشتند. در سه چهار توپ نباید آن گل را می خوردیم. با توجه به اینکه بیرانوند روز خوبی داشت استحقاق داشت که کلین شیت کند.

وی در پاسخ به این سوال که برای مرحله بعدی ترجیح می دهد چه تیمی بالا بیاید، گفت: برای ما فرقی نمی کند کدام تیم صعود می کند. باید تمرکز داشته باشیم . اهدافمان را طوری انتخاب کردیم که هر تیم برای ما حکم فینال دارد و ان شالله پله پله جلو برویم.

رضایی در مورد غیبت کنعانی زادگان و اینکه آیا فکری برای آن شده، عنوان کرد: مجید حسینی شرایطش رو به بهبودی است. ما فکر نبود کنعانی زادگان هستیم و ان شالله هر کسی را بگذاریم خوب پیش رود.

مربی تیم ملی در مورد وضعیت صادق محرمی که در این بازی مصدوم شد، گفت: ضربه شدید بود اما الام نمی دانم چه وضعیتی دارد و امیدواریم که چیز خاصی نباشد.

وی در مورد اینکه دفاع ایران مشکل دارد، گفت: من اعتقادی به این قضیه ندارم. امارت چند موقعیت ایجاد کرد؟ اگر بگوییم 5 موقعیت گلزنی داشتند حق با شماست اما در 105 دقیقه چند تیم خوب نیاورند. کسی که فوتبال را بفهمد می داند نوسانات در فوتبال هست. شما رقبا را ببینید که در چه شرایطی برد و باخت اورده اند. کمی منصفانه نیست که با 9 امتیاز صدرنشینی و با اقتدار صعود کردیم و بعد بگوییم اینجا کار ایراد دارد و تیم بد است و خوب بازی نمی کنیم. انتقادات باید سازنده و بدون غرض ورزی باشد و در مجموع حساب کنیم حتی از نظر مالکیت چقدر اقتدار داشتیم و حتی دقایقی از 15 دقیقه آخر جلو نمی آمدند و شانسی به گل رسیدند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته