دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
گزارش خبرنگار اعزامی آنا از قطر

طارمی: پیروزی تیم از هر چیزی مهم‌تر است/ گل زدن من اهمیتی ندارد

طارمی: پیروزی تیم از هر چیزی مهم‌تر است  گل زدن من اهمیتی ندارد
مهاجم تیم ملی گفت: اینکه من گل بزنم یا بازیکن دیگری چنین کاری انجام بدهد، اهمیتی ندارد.
کد خبر : 892641

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری علم و فناوری آنا از قطر، مهدی طارمی در پایان دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر امارات که با برتری ۲ بر یک همراه شد، اظهار کرد: توانستیم مقتدرانه سرگروه شویم و به اولین هدف خودمان رسیدیم. از الان فقط روی دیدار بعدی تمرکز می‌کنیم. یک روز بابت سرگروه شدن خوشحالی می‌کنیم و سپس تمرکز ما روی دیدار بعدی خواهد بود.

وی درباره اینگه گل‌های تیم ملی را در این بازی به ثمر رساند، گفت: پیروزی تیم از هر چیزی مهم‌تر است و اینکه من گل بزنم یا بازیکن دیگری چنین کاری انجام بدهد، اهمیتی ندارد. خدا را شکر هر سه بازی را بردیم و تمام تمرکز خود را روی کارمان معطوف کرده‌ایم. همین‌که شما (رسانه‌ها) و مردم پشت ما هستید، دل‌مان امن است و بیشترین تلاش را می‌کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

جهانبخش: به مرحله بعد رفتن خوشحال کننده است

علیرضا جهانبخش در مورد شرایط ایران در بازی با امارات اظهار کرد: بازی قبل آن چیزی که می خواستیم پیش نرفت اما در این بازی خیلی خوب بازی کردیم و با بازی مالکانه موقعیت ایجاد کردیم و چیزی که کادرفنی خواست اجرا کردیم. به مرحله بعد رفتن خوشحال کننده است اما باید از نظر روحی و روانی ریکاوری خوب کنیم و برای دور بعدی آماده شویم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته