دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران در گفت‌وگو با آنا:

خواهان اجرای قانون تعرفه‌گذاری پرستاری به‌صورت «صحیح» هستیم

خواهان اجرای قانون تعرفه‌گذاری پرستاری به‌صورت «صحیح» هستیم
انیس ناوند رئیس هیئت مدیره  نظام پرستاری تهران گفت: خواهان اجرای قانون تعرفه‌گذاری به‌صورت «درست» و طبق قانون هستیم.
کد خبر : 892415

گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ چند روز گذشته خبری مبنی بر انفصال از خدمت تعدادی از پرستاران به دلیل اعتراض به وضعیت شغلی در یکی از بیمارستان‌های تهران در فضای مجازی منتشر و باعث واکنش‌های زیادی در فضای مجازی شد.

انیس ناوند رئیس هیئت مدیره  نظام پرستاری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا در واکنش به این موضوع اظهار کرد: این خبر را در فضای مجازی مشاهده کردیم؛ اما هنوز به صورت رسمی از هیئت مدیره نظام پرستاری  تهران درخواستی مبنی بر ورود به این موضوع نشده است و نمی‌دانیم دقیقا در کدام بیمارستان رخ داده است.

وی افزود: قطعاً هیات مدیره نظام پرستاری تهران پشتیبان پرستاران خواهد بود و اگه مطالبات به ما برسد به صورت رسمی پیگیر این موضوع خواهیم بود.

رئیس هیئت مدیره  نظام پرستاری تهران ادامه داد: پرستاران مطالبه‌گر شده و به دنبال حق و حقوق خود هستند، قانون تعرفه گذاری باید حتما اجرایی شود و منابع مالی این موضوع نیز دیده شده است؛ بنابراین این قانون باید اجرایی شود.

وی افزود: البته نباید فراموش کرد که مطالبه گری پرستاران باید خارج از وقت کاری بوده، زیرا بیمار باید اولویت همه پرستاران باشد.

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران گفت: خواهان اجرای قانون تعرفه گذاری به صورت «درست» و طبق قانون هستیم و باید اجرایی شود.

ناوند گفت: در اپیدمی کرونا شاهد رشادت پرستاران بودیم و در این مدت زمانی پرستاران شهدا زیادی را تقدیم کشور کردند؛ بنابراین از تمام مسئولان مربوطه درخواست داریم که قانون تعرفه گذاری به صورت قانونی و دقیق اجرایی شود؛ زیرا پرستاران تحت فشار معیشتی هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته