دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 بهمن 1402 - 12:08

آل‌یاسین: در نظارت و ارزیابی حق اشتباه نداریم

آل‌یاسین: در نظارت و ارزیابی حق اشتباه نداریم
رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی خطاب به مدیران این حوزه گفت: وقتی به ابعاد کار دانشگاه نگاه می‌کنیم می‌بینم که کار خطیری بر عهده داریم؛ بنابراین حق اشتباه کردن نداریم.
کد خبر : 892266

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ مراسم تکریم و معارفه سرپرستان قدیم و جدید اداره کل نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه  ۳ دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های گیلان، مازندران و گلستان با حضور مسئولان برگزار و با قدردانی از تلاش‌های حجت الاسلام محمد شفیعی،‌ حسین رحیمی به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی شد.

سیدجواد آل‌یاسین، رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم  با اشاره به تدوین و اجرای سند راهبردی تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: با تغییر رویکرد خیلی موافق نیستم؛ چراکه هر زمانی اقتضائات خودش را دارد و مسئولان با توجه به دستورالعمل‌ها، خواسته‌ها، امکانات و توانایی‌های فردی تصمیم می‌گیرند.

وی افزود:‌ بسیاری از افراد قبل از ما مسئولیت داشته‌اند و بر اساس فاکتور‌های گفته شده تلاش کردند که اکنون در بستر تلاش آنها قرار داریم؛ بنابراین بسیاری از کار‌ها در دستگاه‌ها و سازمان‌های بزرگ و بسیاری از تصمیمات این سازمان‌ها به گونه‌ای نیست که یک روزه یا یک هفته‌ای یا یک ساله نتایج آن مشخص شود؛ بلکه شاید نتایج آن بعضاً ۱۵ یا ۲۰ سال بعد خود را نشان دهد. مشکلاتی که ۱۵ سال بعد به وجود می‌آید شاید نتیجه فعالیت‌های کنونی ما باشد؛ بنابراین وقتی به ابعاد کار دانشگاه نگاه می‌کنیم می‌بینم که کار خطیری بر عهده داریم؛ بنابراین حق اشتباه کردن نداریم.

رئیس مرکز نظارت ارزیابی بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی  برقراری عدالت، جلوگیری از فساد، جلوگیری از قضاوت‌های نادرست و جلوگیری از کار‌هایی که به دانشگاه و به تبع آن به جامعه و کشور آسیب می‌زند را وظیفه دستگاه نظارت و ارزیابی دانست و گفت: اصل این است که برای انجام درست وظیفه محوله از خداوند متعال توفیق حاصل کنیم.

وی درباره انجام وظیفه محوله بدون تعارف گفت:‌ تعاریف مشخص است و همه می‌دانیم که در مسئولیت خود چه باید بکنیم؛‌ اما اصل داستان عمل به وظیفه است. توفیق عمل به وظیفه که انسان پیدا کند قطعاً کار خود را به خوبی انجام خواهد داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب