دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 بهمن 1402 - 14:45

دلنوشته‌ دانش‌آموزان با موضوع «کودکان غزه» به جشنواره «دلواژه‌های سرخ» رسید

دلنوشته‌ دانش‌آموزان با موضوع «کودکان غزه» به جشنواره «دلواژه‌های سرخ» رسید
دانش‌آموزان در جشنواره «دلواژه‌های سرخ» با هدف حمایت از کودکان غزه و همدردی با این کودکان کتاب و دل‌نوشته‌های خود را ارائه کردند.
کد خبر : 892107

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به همت معاونت امور مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان جشنواره «دلواژه‌های سرخ» با هدف حمایت از کودکان غزه و همدردی با این کودکان در این دانشگاه برگزار شد.

این جشنواره با محور تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و در راستای اجرای ساحت‌های ۶گانه، پویش دلواژه‌های سرخ برنامه‌ریزی اجرا شد.

دلنوشته‌های دانش‌آموزان با موضوع «کودکان غزه» به جشنواره «دلواژه‌های سرخ» رسید

در این پویش که سه ساحت سیاسی ـ اجتماعی، علم و فناوری و هنر و زیبایی‌شناختی را پوشش می‌دهد، دانش‌آموزان به تدوین کتاب و دل‌نوشته‌های خود با موضوع غزه پرداخته و آن را ارائه کردند.

دانش‌آموزان مدارس سمای استان اصفهان که جمعیتی بالغ بر ۱۲ هزار نفر را تشکیل می‌دهند، با ارائه آثار مکتوب خود در این جشنواره شرکت کرده و در نهایت از مجموع آثار جمع‌آوری شده، یکصد اثر برگزیده و به بخش داوری رسید. از این تعداد که غالباً در قالب دلنوشته یا کتاب بود، تعداد ۳۰ اثر برتر انتخاب و از آنها تجلیل شد.

دلنوشته‌های دانش‌آموزان با موضوع «کودکان غزه» به جشنواره «دلواژه‌های سرخ» رسید

مقرر شد در راستای تقدیر از تلاش این نویسندگان نوپا و به‌منظور اشاعه فرهنگ دفاع از مظلوم و هم‌نوع‌دوستی، نمایشگاهی از این آثار برپا و در معرض عموم قرار گیرد.

در پایان این جشنواره از دانش‌آموزان برگزیده و واحد‌های فعال و نمونه در فعالیت‌های فرهنگی و هنری با اهدای لوح تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته