دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در یک هفته گذشته صورت گرفت؛

نجات جان ۴۰۴ نفر توسط امدادگران هلال احمر

نجات جان ۴۰۴ نفر توسط امدادگران هلال احمر
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به انجام ۶۶۰ ماموریت امدادی در هفته پایانی دی ماه، از نجات جان ۴۰۴ نفر در حوادث غیرمترقبه خبر داد.
کد خبر : 891908

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، بابک محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به اقدامات این سازمان در یک هفته گذشته و از 23 تا 30 دی‌‌ماه، گفت: در یک هفته گذشته، امدادگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در انجام 660 ماموریت امدادی در سراسر کشور حضور داشتند.

وی با بیان اینکه امدادگران هلال احمر در این مدت به 4054 فرد حادثه‌دیده امدادرسانی کردند، افزود: امدادگران همچنین در یک هفته گذشته جان 404 نفر را در حوادث مختلف جاده‌ای، طبیعی و ... نجات دادند.

سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از انتقال 301 نفر از مصدومان حوادث به مراکز درمانی خبر داد و گفت: در این بازه زمانی، 302 نفر از مصدومان و مجروحان ناشی از حوادث، خدمات درمان سرپایی دریافت کردند.

وی با اشاره به عملیات امدادگران در حوادث جاده‌ای نیز عنوان کرد:‌ امدادگران با استفاده از تجهیزات مخصوص نسبت به رهاسازی 84 خودرو و نجات 64 مصدوم حوادث ترافیکی نیز اقدام کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته