دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
گزارش خبرنگار اعزامی آنا از قطر

جهانبخش: مردم باهوش هستند و از تیم ملی حمایت می‌کنند/ امیدوارم حرف ها در مورد ما مثبت باشد

جهانبخش: مردم باهوش هستند و از تیم ملی حمایت می‌کنند  امیدوارم حرف ها در مورد ما مثبت باشد
کاپیتان تیم ملی فوتبال گفت: امیدوارم حرف‌ها در مورد تیم ملی مثبت باشد هر چند بازی امشب خوب پیش نرفت.
کد خبر : 891785

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری علم و فناوری آنا از قطر، علیرضا جهانبخش بعد از برد ایران مقابل هنگ کنگ گفت: امروز روز خوب ما نبود، ولی خدا را شکر که بازی را بردیم. خوشحالم که این اتفاق در مرحله گروهی رخ داد، ولی باید از این دیدار یاد بگیریم و برای بازی‌های آِینده شرایط را درست کنیم.

وی در خصوص شرایط تیم‌های دیگر گفت: خیلی‌ها در مورد مراحل بالاتر حرف می‌زدند، ولی همین هنگ کنگ بازی سختی شد و عراق ژاپن را برد. همه تیم‌ها می‌آیند که خودشان را نشان بدهند، ولی همیشه در کشورمان مشکل امکانات و بازی دوستانه داریم. این تیم آرزو‌های بزرگی دارد، ولی خدا را شکر بازی امشب در مرحله گروهی برای ما رخ داد.

وی در خصوص کری خوانی مت رایان گفت: ما در برایتون روز‌های خوبی داشتیم و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. در ادامه به جز بازی با ایران برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. انتظار از ایران و استرالیا و ژاپن زیاد است و باید ما هم شرایط را حفظ کنیم.

جهانبخش در خصوص انتقادات از بازی تیم ملی گفت: قبل از این بازی‌ها گفتم که همه ما هدفمان قهرمانی تیم ملی است. اصحاب رسانه و مردم از تیم در این یک ماه حمایت کنند. من قول می‌دهم همه تلاش کنند که این تیم موفق شود. امیدوارم حرف‌ها در مورد تیم ملی مثبت باشد هر چند بازی امشب خوب پیش نرفت. فضای مجازی اسمش رویش هست. در این اواخر اختلافاتی بین مردم و تیم ملی ایجاد شد که رضاییان هم در مورد آن حرف زد، ولی مردم ما باهوش هستند و از تیم ملی حمایت می‌کنند. 

هافبک تیم ملی تاکید کرد:کسی انتظار نداشت ژاپن ببازد، ولی واقعا از بازی عراق لذت بردم. با این کادر فنی و بازیکنان بازی‌های خوبی انجام دادیم و وقتی یک بازی این مدلی می‌شود همه انتظار دارند که این شرایط به وجود نیاید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته