دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
گزارش خبرنگار اعزامی آنا از قطر

رضاییان: به هنگ‌کنگ اعتماد به نفس دادیم/ چند موقعیت را روی اشتباهات از دست دادیم

رضاییان: به هنگ‌کنگ اعتماد به نفس دادیم  چند موقعیت را روی اشتباهات از دست دادیم
بازیکن تیم ملی فوتبال گفت: از موقعیت‌های خود استفاده نکنیم تیم حریف اعتماد به نفس می‌گیرد.
کد خبر : 891763

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری علم و فناوری آنا از قطر، رامین رضاییان در نشست خبری  بعد از بازی با هنگ‌کنگ اظهار کرد: باید از موقعیت‌ها استفاده کنیم و متأسفانه خود من چند موقعیت از دست دادم. اگر در چنین بازی‌هایی از موقعیت‌های خود استفاده نکنیم تیم حریف اعتماد به نفس می‌گیرد و بازی خوبی انجام می‌دهد.

وی افزود:در چنین تورنمنت‌هایی شاید چنین بازی‌هایی پیش بیاید ولی همین که در روز بدمان گل نخوردیم نشان‌دهنده کار تیمی ما است. از این 3 امتیاز خوشحال و شکرگزار هستیم.

بازیکن تیم ملی در پاسخ به انتقادها از بازی تیم ملی یادآور شد: خوب است که بازی را بردیم. هیچ تیمی در دنیا نیست که در همه مسابقات را بهترین عملکرد را داشته باشد. در بعضی از بازی‌ها مثل بازی امشب اتفاقات فوتبالی رخ می‌دهد و موقعیت‌ها تبدیل به گل نمی‌شود. این همه موقعیت نشان می‌دهد که فوتبال هجومی بازی می‌کنیم. تقصیر خود ما بود و اگر از موقعیت‌های‌مان استفاده می‌کردیم، مطمئناً هنگ‌کنگ در ضدحمله به ما بیشتر موقعیت می‌داد. اینکه این‌طور سؤال می‌پرسید خوب نیست. ما گل نخوردیم و چند موقعیت هم داشتیم که روی اشتباهات از دست رفت. این اتفاقات در فوتبال روز دنیا هم پیش می‌آید، این مسئله چیزی از ارزش‌های بازیکنان و کادرفنی کم نمی‌کند، ما فوتبال خوبی بازی می‌کنیم و به نظر خودم فوتبال ما روز به روز جلو می‌رود.

رضاییان گفت: اینکه همه صحبت از قهرمانی ایران می‌کنند طبیعی است و همه تیم‌ها و مربیان، ایران را مدعی می‌دانند. همه ما بازی به بازی جلو می‌رویم و مطمئناً بازی بعد، بهتر خواهیم بود. به این فکر نمی‌کنیم که به کدام تیم می‌خوریم، تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید به همه حریفان احترام بگذارد و بازی به بازی جلو برود. تیم ما در بازی بعدی خیلی بهتر بازی خواهد کرد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته