دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

وضعیت عجیب زمین های چمن در جزیره کیش/ با این مدیریت می خواستیم میزبان کشورها در جام جهانی باشیم؟+ فیلم

وضعیت عجیب زمین های چمن در جزیره کیش  با این مدیریت می خواستیم میزبان کشورها در جام جهانی باشیم؟+ فیلم
وضعیت بد زمین های چمن در جزیره کیش که می توانست در اختیار تیم های لیگ برتری باشد باعث شده تا تیم ها در زمستان برای اردوی نیم فصل راهی خارج از کشور شوند.
کد خبر : 891708

مهستا اخباری- به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، همواره نیت و قصد بر این بوده تا جزیره مرجانی کیش را به عنوان مقصد گردشگری- ورزشی معرفی کنند و درست به همین منظور  با ایجاد زمینه های  حرفه ای برای ساخت مجموعه های ورزشی در یک دوره ای بهترین وسایل و زمین و امکانات در اختیاز مسئولان مربوطه قرار داده شد تا ساخت و سازها شروع شود. 

در این زمینه نگاه به رشته فوتبال هم ویژه تر بود و حتی زمانی که مشخص شد قطر میزبان جام جهانی است پای مسئولان ارشد کشور هم به میان آمد و صحبت از این شد تا با ایجاد شرایطی میزبانی برخی از کشورهای حاضر در جام جهانی را برعهده بگیریم. بماند که کشور قطر هیچ وقت به این پیشنهاد ایران فکر هم نکرد اما مسئله اینجا بود که اصلا امکاناتی در خور این میزبانی ها هم فراهم نشد. که ساخت و ساز شروع بشود.

حتی امسال که جام ملت های آسیا در حال برگزاری است هم نتوانستیم هیچ زمینه ای برای میزبانی از کشورها را فراهم کنیم. اگر گذرتان به کیش و مجموعه های ورزشی که دارای چمن های فوتبال هستند بیندازید متوجه خیلی از کمبودها و حتی سومدیریت ها هم می شوید.

نمونه آن تمرین تیم ملی در کیش بود. در یکی از جلسات تمرینی تیم ملی هواداران وارد زمین شدند و بی نظمی عجیبی در تمرین تیم ملی شکل گرفت تا هم از نظر امنیتی و هم از نظر بهم خوردن نظم تمرین همه چیز زیر سوال برود.

این فقط همه ماجرا نیست. برای نیم فصل دوم لیگ برتر برخی از تیم های لیگ برتی حتی استقلال و پرسپولیس نیست داشتند به جای هزینه کردن دلار در جزیره کیش اردوهای خود را برگزار کنند اما با پیگیری هایی که کردند متوجه شدند وضعیت زمین تمرینی در این جزیره اصلا مناسب نیست.

اولا که زمین شماره یک اصلا در اختیار تیم ها قرار نمی گیرد و گفته می شود این زمین فقط در اختیار تیم ملی است. زمین شماره دو کاملا زرد شده و زمین های شماره 3 و 4 این مجموعه به قدری بی کیفیت است که تیم های لیگ برتی را دچار مشکل می کند. زمین های شماره 3 و 4 هم هیچ حائلی بین هم ندارند و اگر تیم لیگ برتری قصد داشته باشد در این جزیره اردو بزند باید بداند روزهای پنجشنبه و جمعه لیگ محلات در این زمین ها برگزار می شود و آنها نمی توانند استفاده مطلوبی از زمین ببرند. ضمن اینکه این دو زمین سرویس بهداشتی هم ندارد. در کنار تمرین تیم ها در زمین شماره 3 یا 4 ناگهان تمرین تیم های محلی هم برگزار می شود که در نوع خودش عجیب است و تمرینات تیم ها با تداخل عجیبی پیدا می کند.

با این شرایط باید گفت این سرمایه ای که می تواند به شکل مطلوبی از آن استفاده کرد با بی مدیریتی ها در حال هدر رفت است و انگار کسی هم به فکر بهسازی این شرایط نیست. 

انتهای پیام/

برچسب ها: جزیره کیش
ارسال نظر
هلدینگ شایسته