دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دکتر منادی در گفت و گو با آنا مطرح کرد

دانشگاه آزاد آذربایجان شرقی پیشتاز صرفه جویی در سال 93

نماینده تام‌الاختیار ریاست دانشگاه آزاد در استان آذربایجان شرقی اعلام کرد: سال 93 موفق به صرفه جویی۲۴ میلیارد تومانی در ساخت و ساز، ۱ میلیارد صرفه جویی در هیات امنای ارزی همچنین دریافت ۱۲ میلیارد تومان هبه شدیم.
کد خبر : 8917

دکتر علیرضا منادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با بیان مهم‌ترین دستاورد‌های دانشگاه آزاد استان آذربایجان شرقی در سال ۹۳، اظهار داشت: با یاری خداوند متعال سال ۹۳ برای دانشگاه آزاد آذربایجان شرقی سال پر برکتی بود.


وی در ادامه به همجواری استان آذربایجان شرقی با کشورهایی همچون ترکیه، عراق، ارمنستان و آذربایجان اشاره کرد و گفت: با وجود این پتانسیل، راه اندازی واحد بین‌المللی تبریز به تصویب نهایی رسید.


دکتر منادی با بیان راه‌اندازی دانشکده دندان پزشکی، تصریح کرد: ‌راه اندازی این مرکز به عنوان بزرگ‌ترین مرکز دندان‌ پزشکی شمال غرب به تصویب رسید که این مرکز با ۱۲۰ یونیت دندان پزشکی شروع به فعالیت کرده است همچنین در سال ۹۳ موفق به تجهیز بیمارستان ۱۴۰ تخت خوابی امام سجاد (ع ) شدیم که در ماههای آتی راه اندازی خواهد شد.


نماینده تام‌الاختیار ریاست دانشگاه آزاد در استان آذربایجان شرقی با ابراز امیدواری نسبت به کسب مجوز ۲۸۰ رشته دکترا و کار‌شناسی ارشد، خاطر نشان کرد: خوشبختانه در حال حاضر تمامی واحد‌های استان درآمد زا هستند و این در حالی است که از دیگر فعالیت‌های این دانشگاه در سال 93 خرید تجهیزات بیمارستانی بود.








با اقدامات مثبت انجام شده در سال گذشته، موفق به ۲۴ میلیارد صرفه جویی در ساخت و ساز، ۱ میلیارد در هیات امنای ارزی و دریافت ۱۲ میلیارد تومان هبه شدیم

وی در ادامه به تشکل‌های دانشجویی و فعالیت‌های پژوهشی اشاره کرد و افزود: امسال هزینه‌های وارده را از ۲۴ درصد به ۱۱درصد رساندیم و در حوزه دانش بنیان نیز فعالیت‌های ثمربخشی در دانشگاه آزاد استان آذربایجان شرقی صورت گرفت که با این صرفه جویی موفق به ۲۴ میلیارد صرفه جویی در ساخت و ساز، ۱ میلیارد در هیات امنای ارزی و ۱۲ میلیارد تومان هبه دریافت کردیم.


دکتر منادی در پایان با بیان اینکه ۳۶میلیارد هبه یا بخشش برای دانشگاه آزاد در سال 93 سودآور بود، خاطر نشان کرد: در حال حاضر دانشگاه های آذربایجان شرقی تعداد ۳ هزار هیات علمی تمام وقت ۴ هزار حق التدریس و ۲ هزار نفر کارمند دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب