دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 دی 1402 - 13:15

وزیر کشور: نقش پول در تبلیغات انتخاباتی کم شد/ آخرین آمار جان‌باختگان حمله پاکستان به سراوان

وزیر کشور: نقش پول در تبلیغات انتخاباتی کم شد  آخرین آمار جان‌باختگان حمله پاکستان به سراوان
احمد وحیدی در همایش انتخاباتی خراسان رضوی ضمن بیان این مطلب که انتخابات در ایران کاملا آزاد است و در این دوره از انتخابات دو اتفاق جدید می‌افتند؛ در مرحله نخست تبلیغات است، آخرین آمار از تلفات حمله امروز صبح پاکستان به سراوان را شرح داد.
کد خبر : 891638

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ احمد وحیدی در همایش انتخاباتی خراسان رضوی با بیان اینکه انتخابات در ایران کاملا آزاد است، اظهار داشت: در این دوره از انتخابات دو اتفاق جدید می‌افتند؛ در مرحله نخست تبلیغات است.

وی با بیان اینکه عده‌ای که تمکن مالی داشتند و نهایت تبلیغات را انجام می‌دادند، اما عده‌ای از این تبلیغات بی بهره بودند و به علت عدم تمکن مالی امکان تبلیغات را نداشتند، گفت: یکی از کار‌هایی که صورت گرفت امکانات دولتی را برای تبلیغات در اختیار کاندیدا‌ها قرار دادیم و نقش پول در تبلیغات انتخاباتی کم شد.

وحیدی شفافیت مالی را یکی دیگر از اقدامات دانست و گفت: کاندیدا‌ها باید حساب مالی مشخص داشته باشند و براساس منابع مشخص حق هزینه‌کرد دارند.

وزیر کشور در پاسخ به سوالی درخصوص حمله امروز پاکستان در اطراف سراوان سیستان و بلوچستان گفت: اطلاعات دریافتی این است که ۴ کودک، ۳ زن و ۲ مرد که اتباع خارجی بودند در انفجاری که در روستای حدود ۳-۴ کیلومتری مرز ایران رخ داده، کشته شده‌اند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این حمله از سمت پاکستان بوده یا نه؟ گفت: جزئیات اطلاع‌رسانی خواهد شد و موضع‌گیری رسمی انجام نشده است.

بنابراین گزارش، علیرضا مرحمتی معاون امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان صبح امروز در این باره گفت: ساعت ۴:۳۰ صبح امروز پنجشنبه، صدای چند انفجار در محدوده شهرستان سراوان به گوش رسید که پس از بررسی‌های انجام شده، متوجه شدیم پاکستان یکی از روستا‌های مرزی ایران را با موشک مورد هدف قرار داده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب