دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
گزارش خبرنگار اعزامی آنا از قطر؛

طارمی: قهرمانی جام ملت‌ها آن قدر جذاب است که به آقای گلی فکر نمی‌کنم/ در تیم ملی ایران ستاره نداریم!

طارمی: قهرمانی جام ملت‌ها آن قدر جذاب است که به آقای گلی فکر نمی‌کنم  در تیم ملی ایران ستاره نداریم!
مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: این قدر قهرمانی برایم جذاب است که اصلا وقت نمی‌کنم به سوال شما برای آقای گلی فکر کنم.
کد خبر : 891630

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری علم و فناوری آنا از قطر، مهدی طارمی در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی مقابل هنگ کنگ اظهار کرد: بازی قبل یک بازی خیلی سخت بود که توانستیم گام اول را خیلی خوب برداریم. بازی اول در هر تورنمنتی سخت ترین بازی محسوب می شود. مهمترین هدف ما روی بازی با هنگ کنگ است و همانطور که آقای قلعه نویی اشاره کردند از نظر تکنیکی آماده بازی هستیم.

 وی در خصوص اینکه تیم ملی در حال حاضر با دو مهاجم بازی می کند گفت: شاید شما اینگونه فکر کنید که ما با دو مهاجم بازی می کنیم. قرار نیست اگر در باشگاهی مهاجم بازی می کند در تیم ملی هم در آن پست بازی کند. ما در حمله به شکلی بازی می کنیم که شما آن را نمی دانید.

مهاجم تیم ملی در خصوص ایجاد اتحاد در تیم ملی گفت: آقای قلعه نویی همیشه موضوعی را اشاره می کند. او می گوید 11 بازیکن اصلی همیشه هستند ولی کسانی که به عنوان یار تعویضی به زمین می آیند می توانند تعیین کنند که تیم برنده می شود یا بازنده .شما شک نکنید این تیم یکدست ترین تیمی است که در چند سال اخیر دیده ایم. فکر می کنم از بیرون مشخص است که بازیکنانی که بیرون هستند از نفرات داخل زمین خوشحال تر هستند.

طارمی در خصوص اینکه چه نظری در مورد صعود قطر به دور دوم مسابقات دارد گفت: به تیم ملی قطر تبریک می گویم. تجربه من در کشور قطر خیلی خوب بود و به فوتبال من کمک کرد. در دور گذشته این تیم قهرمان جام ملت ها شده است و قطعا که در خانه خودشان بازی می کنند انگیزه زیادی دارند تا دوباره به این عنوان برسند. در مورد تیم قطر نمی توانم نظر خاصی بدهم.

وی در خصوص اینکه چقدر شانس آقای گلی دارد و به این موضوع فکر می کند گفت: اینقدر قهرمانی برایم جذاب است که اصلا وقت نمی کنم به سوال شما برای آقای گلی فکر کنم.

طارمی در خصوص اینکه ستاره این تورنمنت چه کسی خواهد بود گفت: به نظر من این تورنمنت ستاره ای ندارد و حداقل در تیم ما ستاره نداریم چون تیم ما ستاره است. این تیم است که می تواند موفق شود. 

مهاجم تیم ملی در خصوص شایعات پیوستنش به اینتر میلان گفت: ما در حال حاضر در تیم ملی هستیم و قطعا تیم ملی به همه چیز ارجحیت دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته