دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سرانجام تکلیف ساکت الهامی چه می‌شود؟ /مدیرعامل مس: نتایج کادرفنی در نیم‌فصل اول رضایت‌بخش نیست

سرانجام تکلیف ساکت الهامی چه می‌شود؟  مدیرعامل مس: نتایج کادرفنی در نیم‌فصل اول رضایت‌بخش نیست
مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان گفت: در حدود ۳۵ درصد از مبالغ قراردادها را پرداخت کرده‌ایم و خیلی از باشگاه‌های لیگ برتر که ما اطلاع داریم در همین حدود پرداخت کرده‌اند.
کد خبر : 891391

حسین پورمحمدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص اینکه تکلیف ساکت الهامی برای ماندن به‌عنوان سرمربی مس رفسنجان به کجا انجامید، اظهار کرد: مقداری نارضایتی از عملکرد سرمربی تیم و کادرفنی وجود دارد، امتیازات کمی گرفتیم و رتبه جالبی در جدول نداریم. جلساتی برقرار شده و در ادامه برگزار خواهد شد تا تکلیف سرمربی مشخص شود.  

وی در مورد اینکه نارضایتی دوطرفه است یا یک طرفه عنوان کرد: ما در حدود ۳۵ درصد از مبالغ قراردادها را پرداخت کرده‌ایم که خیلی از باشگاه‌های لیگ برتر که ما اطلاع داریم در همین حدود پرداخت کرده‌اند. تا شروع نیم فصل دوم یا با شروع مسابقات به ۵۰ درصد هم می‌رسد. از نظر پرداختی از باشگاه‌های دیگر عقب نیستیم. از نظر امکاناتی هم مس رفسنجان مانند تهران امکانات را در اختیار دارد. مورد حمایتی هم بود، با وجود باخت‌های پشت سر هم و امتیازات کمی که گرفتیم، اما در طول نیم فصل اول حمایت‌ها از تیم شده است. نتیجه رضایت‌بخش نیست و هواداران‌مان از عملکرد تیم راضی نیستند. باید ببینیم چه می‌شود و در این یکی دو روزه به چه نتیجه‌ای می‌رسیم.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان در مورد اینکه گفته می شود برای مدیرعاملی باشگاه هم شنیده می شود گزینه هایی مطرح شده، گفت: چنین چیزی مطرح نیست.  

وی در مورد اینکه دیدگاه شرکت ملی مس در مورد ادامه حضور ساکت الهامی به عنوان سرمربی تیم مس رفسنجان گفت: شرکت ملی زیاد دخالت فنی در باشگاه‌ها نمی‌کند. اختیار را به هیئت مدیره و مدیران عامل باشگاه‌ها داده است. این جور نیست که در جزئیات ورود کند. مگر اینکه بحران و مورد خاصی پیش بیاید. همیشه و در طول این سال‌ها موضع شرکت ملی مس حمایتی بوده است. تعداد باشگاه‌ها زیاد است و پنج تا باشگاه زیرمجموعه شرکت ملی مس است. هیچ شرکت صنعتی این تعداد باشگاه ندارد. شرکت‌های فولاد و نفت را ببینید اکثراً یک یا نهایتاً دو باشگاه دارند. حجم کار ورزشی شرکت ملی مس سنگین است. چون نتایج مس رفسنجان مطلوب نبوده، هواداران روی شرکت ملی مس فشار وارد می‌کنند تا به موضوع رسیدگی کند.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته