دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 دی 1402 - 12:20

چاپ ست اداری، یک گام رو به جلو در مسیر فعالیت حرفه‌ای

چاپ ست اداری، یک گام رو به جلو در مسیر فعالیت حرفه‌ای
چرا باید در محل کار خود ست اداری اختصاصی استفاده کنیم؟ ویژگی‌های یک ست اداری حرفه‌ای کدامند؟
کد خبر : 891023

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا،برندسازی زمانی موفق خواهد بود که از هر فرصتی برای نشان دادن برند خود به مخاطبان استفاده کنید و حضور کسب و کارتان را همه جا نشان دهید، حتی در نامه‌های اداری که برای همکاران یا ارگان‌های مختلف ارسال می‌کنید. چاپ ست اداری یک ابزار مناسب برای برندسازی و معرفی برند سازمانی به مخاطبان مختلف است. البته استفاده از ست اداری مزیت‌های دیگری هم دارد؛ به عنوان مثال ممکن است مخاطبان به محض اینکه سربرگ برند شما را ببینند، اهمیت آن را متوجه شوند و مطالعه نامه را نسبت به سایر کارهایشان در اولویت قرار دهند. ست اداری شما را بادقت و با ظرافت نشان می‌دهد و اعتبارتان را در نظر مشتریان افزایش می‌دهد. ست اداری می‌تواند برای هر کسب و کاری که نامه‌نگاری انجام می‌دهد یا دستورات و نسخه‌ها را روی کاغذ به مشتریان ارائه می‌کند، مناسب باشد.

چاپ پاکت برای ست اداری

پاکت نامه یکی از اقلام ضروری در ست اداری است. یک نامه هرچقدر هم که حرفه‌ای و روی کاغذ باکیفیت نوشته شده باشد، اگر در یک پاکت مناسب قرار نگیرد، جلوه خوبی ندارد. چاپ پاکت نامه فقط به کسب و کارهایی که نامه‌نگاری انجام می‌دهند، محدود نمی‌شود. شما حتی اگر یک فروشگاه دارید، به چاپ پاکت نامه نیاز خواهید داشت؛ زیرا می‌توانید فاکتور خرید مشتریان را با پاکت به آن‌ها ارائه دهید و برندتان را معتبر و حرفه‌ای نشان دهید.

چاپ پاکت نامه هم روی برندینگ تأثیر دارد و هم از محتویات داخل پاکت محافظت می‌کند. وقتی کاغذها در پاکت هستند، احتمال پاره شدن یا آسیب دیدنشان کم‌تر است و گرد و خاک و لکه‌های آلودگی به آن‌ها آسیب نمی‌رساند. اگر اسناد و مدارک مهمی را در پاکت برای مخاطبان خود ارسال می‌کنید، بهتر است پاکت‌های مقوایی و گلاسه سفارش دهید تا مقاومت بیشتری داشته باشند و از آسیب رسیدن به کاغذهای داخلی پیشگیری کنند.

چاپ سربرگ اختصاصی برای ست اداری

سفارش سربرگ اختصاصی یکی از مهم‌ترین بخش‌های ست اداری است. در نگاه اول به نظر می‌رسد سربرگ تنها برای کسب وکارهایی که نامه‌نگاری دارند، مناسب است؛ اما واقعیت این است که هر کسب و کاری که سربرگ داشته باشد، در موقعیت‌های مختلف از آن استفاده می‌کند.

چاپ سربرگ

بعضی از متداول‌ترین کاربردهای سربرگ را در ادامه نام می‌بریم:

  • مراکز درمانی و پزشکان نسخه بیمارانشان را روی سربرگ دارای نام، لوگو و اطلاعات تماس می‌نویسند و به آن‌ها ارائه می‌دهند.

  • وکلا و دفاتر حقوقی و قضایی و ثبتی، نامه‌های مورد نیاز را روی سربرگ خودشان می‌نویسند.

  • مشاورین املاک قراردادهای خرید و فروش و اجاره را روی سربرگ دارای لوگو و اطلاعات تماس محل کارشان می‌نویسند و آن را مهر می‌کنند.

  • فروشگاه می‌توانند فاکتور محصولات را با سربرگ دارای نام و لوگوی فروشگاهشان به مشتریان ارائه دهند.

سربرگ‌ها در اندازه‌های مختلف چاپ می‌شوند؛ از برگه‌های بزرگ A3‌ گرفته تا برگه‌های کوچک یادداشتی. برای عملکرد حرفه‌ای، می‌توانید کاغذهای یادداشتی که روی میز کارکنان سازمانتان قرار دارد را با سربرگ خودتان چاپ کنید و حتی از این عناصر کوچک هم برای برندسازی بهره ببرید.

سایر اقلام ست اداری چیست؟

ست اداری به سربرگ و پاکت محدود نمی‌شود و اقلام دیگری هم دارد. شما می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که برای چاپ ست اداری اختصاص داده‌اید و کاربردهایی که برای ست اداری در نظر گرفته‌اید، اقلام ست را انتخاب کنید. در ادامه لیستی از متداول‌ترین اقلامی که در ست اداری قرار می‌گیرند، ارائه می‌دهیم.

  • کارت ویزیت

  • فولدر

  • خودکار

  • فاکتور

  • تقویم و سررسید

  • استند تبلیغاتی

  • بروشور

  • کاتالوگ

  • ساک دستی (اگر محصولات را خودتان بسته‌بندی می‌کنید و به مشتری تحویل می‌دهید)

شما حتی می‌توانید وسایل کاربردی در محل کار مانند ساعت، لیوان یا لباسی که کارکنان می‌پوشند را با ست اداری خود هماهنگ کنید. وقتی در سازمان شما بین بخش‌های مختلف هارمونی وجود داشته باشد، ناخودآگاه توجه هرکسی که وارد محل کارتان می‌شود را جلب می‌کند. هماهنگی برای انسان‌ها جذاب است و در ذهنشان ثبت می‌شود.سفارش ست اداری

سفارش ست اداری اختصاصی برند شما

در این مطلب اهمیت استفاده از ست اداری را بررسی کردیم و توضیحاتی درباره پاکت و سربرگ که دو مورد از مهم‌ترین اقلام ست اداری هستند، توضیح دادیم. کیفیت چاپ ست اداری در اثرگذاری آن نقش مهمی ایفا می‌کند. وقتی ست اداری زیبا طراحی شده باشد، متریال باکیفیتی داشته باشد و چاپ آن ظریف و مدرن انجام شده باشد، تأثیری که می‌خواهید را روی ذهن مخاطب شما ایجاد می‌کند. بیزینس‌های معتبر معمولا به جزئی‌ترین نکات هم توجه می‌کنند و برای چاپ ست اداری اختصاصی اقدام می‌کنند.

چاپخانه ایده گستر یک مرکز حرفه‌ای و متخصص در زمینه تبلیغات و برندسازی با ابزارهای چاپی است. این مجموعه تاکنون برای کسب و کارهای بسیار متنوعی ست اداری چاپ کرده است. کارشناسان ایده گستر به خوبی می‌دانند هر کسب و کاری به کدام یک از اقلام ست اداری نیاز دارد. آن‌ها همچنین می‌دانند که ست اداری باید چطور طراحی شود تا بیشترین تأثیر را داشته باشد. با سفارش چاپ ست اداری به ایده گستر، خاطرتان از بابت دریافت یک ست حرفه‌ای و بی‌نقص آسوده خواهد بود. برای ثبت سفارش و دریافت مشاوره می‌توانید وارد سایت ایده گستر شوید و از طریق راه‌های ارتباطی موجود در سایت با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته