دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس سازمان توسعه تجارت:

مصوبه واردات خودرو‌های برقی ابلاغ شد

مصوبه واردات خودرو‌های برقی ابلاغ شد
رئیس سازمان توسعه تجارت از ابلاغ مصوبه واردات خودرو‌های برقی با پیگیری‌های وزارت صمت خبر داده و اعلام کرد که سقف قیمتی برای خودرو‌های برقی برداشته شده است.
کد خبر : 890863

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی ضیغمی در اعلام به رسانه‌ها از ابلاغ مصوبه واردات خودرو‌های برقی با پیگیری وزارت صنعت، معدن و تجارت و البته خود شخص وزیر خبر داد.

طبق اعلام رئیس سازمان توسعه تجارت، در مصوبه واردات خودرو‌های برقی، سقف قیمتی برداشته شده و سود بازرگانی یک تا ۲۶ درصد در نظر گرفته شده است.

مصوبه واردات خودرو‌های برقی ابلاغ شد

خودروی برقی آمریکایی اجازه ورود ندارد

به گفته این مقام مسئول محدودیت واردات خودروی برقی با هر قیمتی صرفا به صورت کلی، برای خودرو‌های آمریکایی وجود دارد و طبق ابلاغیه هر خودرویی با هر قیمتی (جز برند امریکایی) منع ورود ندارد.

ضیغمی تاکید کرد: از سوی دیگر طبق این مصوبه، خورو‌های برقی می‌توانند به لحاظ قیمتی بسیار رقابتی باشند و خودرو‌های با کیفیت امکان ورود خواهند داشت.

به گزارش آنا، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور هم روز گذشته (شنبه ٢٣ دی ماه) آیین‌نامه واردات خودرو‌های نو را به وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت امور خارجه، سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی، سازمان ملی استاندارد، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری و ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز ابلاغ کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته