دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرپرست دانشگاه آزاد استان تهران در گفت‌وگو با آنا:

موفقیت دانشگاه آزاد اسلامی در جلب افکار عمومی ستودنی است

موفقیت دانشگاه آزاد اسلامی در جلب افکار عمومی ستودنی است
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: حضور دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی نشانه موفقیت دانشگاه در جلب افکار عمومی است.
کد خبر : 890814

جواد محمدی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با بیان اینکه فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه روایت تحول به‌خوبی منعکس شده است در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: از دانشگاه آزاد اسلامی در انعکاس رویداد‌ها و تحولات دانشگاه‌ها در چند سال اخیر تشکر می‌کنم و این کار ارزشمندی است.

وی با اشاره به نقاط ضعف ساختار اداری کشورمان، تصریح کرد: برخی از شرکت‌ها با وجود انجام فعالیت‌های مطلوب قادر به انعکاس گزارش‌های کاری خود نیستند. برخی دیگر از افراد به‌رغم اینکه فعالیت خاصی ندارند، انعکاس غیرواقع انجام می‌دهند؛ لذا دانشگاه آزاد در این راستا در حال گام برداشتن است تا فعالیت‌های انجام‌شده در ذیل سازمان را به‌خوبی منعکس کند.

موفقیت دانشگاه آزاد اسلامی در جلب افکار عمومی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران یادآور شد: رشد دانشجو در نظام آموزش عالی کشور رو به افول و در دانشگاه آزاد اسلامی رو به صعود است و انعکاس فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی در این دوره زمانی اقبال بالای دانشجو و اقبال اجتماعی مردم نسبت به دانشگاه آزاد به‌شمار می‌آید. نشانه موفقیت دانشگاه آزاد اسلامی در جلب افکار عمومی است.

محمدی با بیان اینکه حضور دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی نشانه موفقیت در جلب افکار عمومی است، ادامه داد: تحولاتی که در دانشگاه آزاد هستیم، تحولات جدی‌ای از بعد کیفی به‌شمار می‌آید تا بتواند دانشگاه آزاد اسلامی را به سمت اهداف ترسیم‌شده در حوزه مرجعیت علمی، فرهنگی، اجتماعی و فناوری سوق بدهد.

برای جذب افکار نخبگانی و عمومی جامعه باید از رسانه بهره ببریم

وی با بیان اینکه الزامات سند تحول و بنیادین، شاخص و سامانه برای برای رشد از واجبات به‌شمار می‌آید، اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی سامانه‌هایی را برای نظارت و ارزیابی طراحی کرده و برنامه‌های سند تحول و بنیادین را نوشته است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران پیشنهادی در راستای فعالیت نمایشگاه برای به‌نمایش گذاشتن دستاورد‌های دانشگاه ارائه داد و گفت: این موضوع را باید با استفاده از ابزار‌های مختلف مانند رسانه به افکار نخبگانی و عمومی جامعه نشان دهیم تا جایگاه دانشگاه آزاد به‌خوبی مشخص و اقبال عمومی بیش از پیش خواهد شد.

ثبت نام بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در طرح پویش دانشگاه آزاد استان تهران

محمدی با اشاره به فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در راستای طرح پویش، اظهار کرد: واحد‌های استان تهران نمایشگاه صدرا را به‌خوبی پیاده‌سازی می‌کنند. فقط دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران واحد تهران شرق بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر را در طرح پویش ثبت نام کرده است.

وی با بیان اینکه تهران شهر بسیار بزرگی است و صنایع بسیار خوبی در اطراف آن وجود دارد، عنوان کرد: این استان ظرفیت بسیار خوبی برای طرح پیاده‌سازی طرح پویش دارد؛ اما حرکت در این مسیر پویش و تحول حرکتی سنگین و پرزحمت محسوب می‌شود، زیرا تصور کنید هدایت کردن بیش از ۳۵۰ هزار دانشجو و ۲۰ هزار اعضای هیئت‌علمی چقدر کار دشواری است؛ بنابراین هر حرکتی در این استان می‌تواند یک الگو برای سایر استان‌ها محسوب شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته