دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
محمودزاده در گفت‌وگو با آنا:

به آینده دانشگاه آزاد امیدوار هستیم + فیلم

به آینده دانشگاه آزاد امیدوار هستیم + فیلم
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: مجموعه دکتر طهرانچی در مدیریت دانشگاه آزاد برنامه‌ریزی خوبی انجام داده، چنانکه ما به آینده دانشگاه آزاد امیدوار شدیم.
کد خبر : 890694

جلال محمودزاده عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی بعد از بازدید از نمایشگاه روایت تحول درمورد دستاوردهای علمی دانشگاه آزاد اظهار کرد: مستحضر هستید تعداد زیادی از جوانان ما در دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور تحصیل می‌کنند و یکی از نکات مثبت دانشگاه آزاد این است که در دسترس تمام اقشار است و در بیشتر شهر‌ها با امکانات بسیار خوب حضور دارد.

محمودزاده بیان کرد: بعد از مسئولیت آقای طهرانچی در دانشگاه آزاد شاهد تحولات ارزنده‌ای در بحث هدایت تحصیلی به سمت بازار کار و افزایش مهارت دانشجویان و نجات برخی از واحد‌ها از رکود بودیم.

وی افزود: برنامه‌ریزی خوبی مجموعه دکتر طهرانچی در مدیریت دانشگاه آزاد انجام دادند که ما به آینده دانشگاه آزاد بعد از مشاهده فعالیت‌های این نمایشگاه امیدوار شدیم. آرزوی توفیق برای ایشان و مجموعه دانشگاه آزاد داریم.

این نماینده مجلس گفت: در حد توان در خدمت عزیزان برای قانون‌نویسی و حمایت از دانشگاه آزاد از نظر قوانین و بحث‌های نظارتی و گا‌هاً تأمین اعتبارات لازم برای دانشگاه آزاد هستیم تا در راهی که شروع کردند، موفق و مؤید باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته