دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 خرداد 1395 - 00:01
والیبال انتخابی المپیک 2016 - ژاپن

ایران- کانادا؛ حریف باتجربه، پر سرعت اما خسته

تیم ملی والیبال ایران بامداد امروز در دومین دیدار مسابقات انتخابی المپیک 2016 به مصاف تیم ملی کانادا می رود.
کد خبر : 89053

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، مسابقات انتخابی المپیک 2016 ریو از دیروز آغاز شد و تا یکشنبه 16 خردادماه جاری ادامه خواهد داشت.


هشت تیم ایران، استرالیا، چین، ژاپن، ونزوئلا، کانادا، لهستان و فرانسه در این رقابت ها شرکت دارند. تیم ملی والیبال ایران در اولین دیدار انتخابی المپیک مقابل استرالیا به میدان رفت و بازیکنان توانستند در هر سه ست پیروز میدان شوند.


بلندقامتان ایران امروز ساعت 5.30 دقیقه بامداد در دومین دیدار رقابت‌های انتخابی المپیک مقابل کانادا به میدان می روند. به گفته کادر فنی سیستم بازی تیم کانادا بسیار شبیه به استرالیا است. آنها هم از اسپک‌های بلند و قدرتی و برنامه‌های هجومی مدرن استفاده می کنند. تیم ملی کانادا در اولین دیدار خود مقابل لهستان بازی را واگذار کرد. بازی کانادا و لهستان در 5 ست برگزار شد و تیم‌ملی لهستان که یکی از 2 بخت مسلم صعود به المپیک از این تورنمنت به حساب می‌آید در سه ست کانادا را شکست داد و پبروز میدان شد. بازیکنان تیم‌کانادا در اولین دیدار خود مقابل لهستان بسیار خسته شدند که این موضوع می تواند یک امتیاز مثبت برای شاگردان لوزانو در بازی امروز باشد.


تیم‌ملی کانادا تاکنون سه بار تجربه حضور در المپیک را دارد و نسبت به ایران که تا به حال به المپیک صعود نکرده است تجربه بالاتری دارد. اما عملکرد خوب شاگردان لوزانو و سرویس های بی خطای بلندقامتان ایران مقابل تیم استرالیا همه هواداران این رشته را به صعود به المپیک امیدوار کرده است.


* یکشنبه نهم خردادماه:


ساعت 5 و 30 دقیقه: ایران – کانادا


ساعت 8 و 15 دقیقه: ونزوئلا – استرالیا


ساعت 11: فرانسه – لهستان


ساعت 14 و 35 دقیقه: ژاپن – چین



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته