دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ارسال ۳۰۰ مقاله به دبیرخانه همایش ملی تمدن دریایی-مسیر پیشرفت

ارسال ۳۰۰ مقاله به دبیرخانه همایش ملی تمدن دریایی-مسیر پیشرفت
دبیر علمی همایش ملی تمدن دریایی - مسیرپیشرفت، با بیان اینکه اقتصاد دریاچه، حقوق، فرهنگ، آموزش و دیپلماسی، تحقیقات و فناوری دریایی، تبیین مأموریت و اقتدار ۳۶۰ از جمله بخش‌های همایش بود از ارسال ۳۰۰ مقاله و پذیرش ۲۵۷ مقاله خبر داد و گفت:۳۰ مقاله در قالب سخنرانی انتخاب شد که این مقالات در محورهای هفتگانه معرفی و انتخاب شدند.
کد خبر : 890484

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، ناخدا سید شهاب الدین حجازی دبیر علمی امروز در اختتامیه دومین همایش ملی تمدن دریایی - مسیرپیشرفت که به میزبانی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر برگزار شد، برخورداری از نعمت دریا و ساحل را نقش مهمی در ارتقای توان دفاعی و نظامی کشور برشمرد.

وی افزود: احیای تمدن دریایی خود به خود صورت نمی‌گیرد، تمدن سازی به چشم انداز انگیزه بخش نیاز دارد.
محمد علی میرزایی دبیر اجرایی همایش نیز ضمن مثبت ارزیابی کردن این دوره از همایش اظهار کرد: باتوجه به اینکه همایش سال گذشته در سواحل مکران برگزار شد بازخورد‌هایی که وجود داشت نشان از رضایتمندی از این همایش داشت و سازمان‌های دریا پایه خواستار استمرار این همایش بودند.

وی افزود: با تشکیل شورای سیاست گذاری در فروردین امسال؛ مصوب شد که یک سال در شمال و یک سال در جنوب این همایش استمرار داشته باشد.

میرزایی تصریح کرد: در این خصوص دو شورای سیاستگذاری، ۱۴ جلسه کمیته اجرایی و ۷جلسه کمیته علمی برگزار شد و در کمیته اجرایی ۵۲ نفر از همکاران در ستاد، دانشگاه و سازمان‌های مرتبط کشتیرانی، شرکت ملی نفت، سازمان بنادر، سازمان صنایع دریایی و دانشگاه علوم دریایی امام نوشهر حامیان اصلی بودند ومراکز پژوهشی نیز با ما همکاری داشتند.

انتهای پیام/

برچسب ها: دریا راه آب دریا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته