دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 دی 1402 - 11:48

تجهیز آموزگاران مدارس سمای شهرستان نجف‌آباد به علم روز

تجهیز آموزگاران مدارس سمای شهرستان نجف‌آباد به علم روز
معاون امور مدارس (سما) دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد عنوان کرد: باید آموزگاران مدارس سمای شهرستان نجف‌آباد در مدارس سما خود را با علم روز تجهیز کرده و در پی یافتن الگو‌های تعلیم و تربیت مناسب در مدارس باشند.
کد خبر : 890472

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، وجیهه فاضل معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان با مدیران مدارس دوره ابتدایی نجف‌آباد به میزبانی مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد نشستی برگزار کرد.

معاون امور مدارس (سما) دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در این گردهمایی گزارش کوتاهی از افتخارات اخیر مدارس سمای نجف‌آباد از جمله کسب رتبه نخست ارزیابی فرهنگی مدارس سما و همچنین کسب ۱۲ رتبه ارشمند در سطح استان اصفهان در جشنواره «من امانتدارم» ارائه کرد.

تجهیز آموزگاران مدارس سمای شهرستان نجف‌آباد به علم روز

شهلا روزبهانی به نقش بی‌بدیل مدارس ابتدایی در شکل‌گیری شخصیت کودکان اشاره کرد و افزود: باید همکاران ما در مدارس خود را با علم روز تجهیز کرده و در پی یافتن الگو‌های تعلیم و تربیت مناسب در مدارس باشند.

یدالله عابدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان نجف‌آباد هم ضمن تسلیت به مناسبت شهادت ۲۵ دانش‌آموز و یک دانشجو معلم و همچنین سایر شهدای حادثه تروریستی کرمان، برگزاری یادواره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان دانش‌آموزان را از راهکار‌های جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی دانست.

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان ضمن یادآوری کسب رتبه نخست توسط معاونت آموزش ابتدایی شهرستان نجف‌آباد در بین نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان اصفهان و با توجه به ظرفیت‌های خوب شهرستان نجف‌آباد بر حفظ این رتبه تأکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته