دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 اسفند 1393 - 14:26

دو کتاب تازه از پوریا عالمی منتشر شد

در آخرین روزهای اسفند 93، دو کتاب تازه از پوریا عالمی، نویسنده و طنزپرداز راهی بازار کتاب شد. تازه‌ترین مجموعه داستان پوریا عالمی با عنوان «آدم‌های عوضی» از سوی نشر مروارید منتشر شد. همچنین «کتاب غم» را هم نشر مشکی روانه بازار کتاب کرده است.
کد خبر : 8904

به‌گزارش گروه فرهنگی آنا، «آدم‌های عوضی» شامل هشت داستان کوتاه از عالمی است که با عناوین جشن لیلا، دکه چهارراه خیابان ولی عصر، رفته بودم تا خط مقدم، ترک. تلخ. بی مصب، بعد از مرگ فاطی، پیچ گوشتی، صابر باشم یا هر اسم دیگری تو که یادت نیست، عصر ملال انگیزی از زندگی یک انصرافی زبان و ادبیات فارسی در آپارتمان کوفتی اش منتشر شده است. این داستان ها حدود هشت سال قبل نوشته شده است و سه سال هم پروسه صدور مجوز برای انتشارش به طول انجامیده است.


پوریا عالمی را بیشتر با نگارش ستون‌های طنزی که در مطبوعات می‌نویسد می‌شناسند، در حالی که این دو کتاب تازه منتشر شده از او، محتوایی جدی دارند.


پوریا عالمی که هر روز ستون طنز «آمبولانس» را در روزنامه شرق می نویسد، این روزها در حال نگارش فیلم‌نامه‌ای با همکاری منیژه حکمت حول موضوع زنان است و هم اکنون سردبیری ماهنامه نیمکت شاگردها را نیز بر عهده دارد. همچنین چاپ چهارم «آسانسورچی» مجموعه یادداشت‌های طنز این نویسنده در هفته‌نامه چلچراغ که پاییز امسال از سوی نشر مروارید منتشر شده بود، هم اکنون زیر چاپ است.


انتهای پیام/

برچسب ها: کتاب
ارسال نظر
هلدینگ شایسته