دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پرسپولیس گرفتار گرداب انتخاب سرمربی/آقای درویش! سراغ گزینه دلال‌ها نروید

پرسپولیس گرفتار گرداب انتخاب سرمربی آقای درویش! سراغ گزینه دلال‌ها نروید
گفته مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه آنها 10 گزینه برای سرمربی دارند بیشتر از اینکه باعث دلگرمی هواداران شود موجب نگرانی آنها بابت هجوم دلالان و نفوذ احتمالی شان در این باشگاه شده است.
کد خبر : 890128

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفته بود 10 گزینه برای مربیگری پرسپولیس در نظر دارند ولی بعد مشخص شد که این باشگاه با برانکو سرمربی فعلی عمان مذاکرات حضوری داشته است و نماینده این باشگاه با سفر به ابوظبی با سرمربی سابق سرخپوشان باب مذاکره را باز کرده است. هر چند که برانکو شب گذشته با انتشار یک ویس از خودش به پرسپولیس پاسخ منفی داده است. 

اینکه در مذاکرات با برانکو چه گذشته یک مبحث جداگانه است اما باید دید دلیل اینکه 10 گزینه مدنظر دارند چیست؟ شاید مدیرعامل پرسپولیس دنبال این بوده با این ترفند جلوی افزایش قیمت قرارداد برانکو را بگیرد، اما هواداران پرسپولیس نگران این مسئله هستند که برانکو به هر دلیلی نیاید و پرسپولیس سراغ گزینه‌های نهم و دهم و یا گزینه‌های دلال‌ها برود!

آنچه مسلم است یحیی گل محمدی مربی پرافتخاری محسوب می‌شود و برانکو هم جام‌های زیادی را با پرسپولیس گرفته است همین مسئله باعث می‌شود تا سطح توقع هواداران این تیم بالا برود و آن‌ها به حضور هر مربی معمولی و ضعیفی راضی نشوند.

درویش بهتر از هر کسی می داند که زمان در حال از دست رفتن است و اگر بخواهند این مدلی که در چند روز گذشته پیش بروند تایم نقل و انتقالات را هم از دست می دهند.

آنچه مسلم است پرسپولیس با این تیمی که در نیم فصل اول دیدیم چه با برانکو و چه با هر مربی دیگری برای تکرار عنوان قهرمانی کار بسیار سختی دارد و حتماً باید تیم خود را تقویت کند. در عین حال از رضا درویش انتظار می‌رود که فریب دلال‌ها را نخورد و مربی‌ای که باب میل آن‌ها باشد را روی نیمکت پرسپولیس ننشاند. این اصلاً توقع زیادی نیست و مدیرعامل پرسپولیس که حالا تبدیل به مدیری با تجربه شده به شدت باید مراقب تحرکات دلالان باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته