دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تغییر نحوه بودجه‌بندی سؤالات آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت

تغییر نحوه بودجه‌بندی سؤالات آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت
مرکز سنجش آموزش پزشکی تغییرات محتوایی و نحوه بودجه‌بندی سؤالات آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت را اعلام کرد.
کد خبر : 890089

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، آزﻣﻮن زﺑﺎن انگلیسی عمومی وزارت ﺑﻬﺪاﺷﺖ (MHLE) دارای ۱۰۰ سؤال است که ﺑﺪون ﻧﻤﺮه منفی برگزار می‌شود. این آزمون در سال ۱۴۰۲ در چهار نوبت برگزار می‌شود که تاکنون سه نوبت آن برگزار شده است و دوره ۷۳ در بهمن‌ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی با اعلام گروه علمی طراحان، محتوای سؤالات این آزمون از دوره ۷۳ به بعد نسبت به دوره‌های پیشین با تغییراتی همراه خواهد بود.

در تغییرات جدید ۳۰ سؤال به درک مطلب شنیداری (Listening Comprehension)، ۲۰ سؤال به ﺧﻮاﻧﺪن و درک ﻣﻄﻠﺐ (Reading Comprehension)، ۲۰ سؤال به واژگان (Vocabulary) و ۳۰ سؤال به دستور زﺑﺎن (Grammar) ﺷﺎﻣﻞ ۲۰ سؤال دﺳﺘﻮری و ۱۰ سؤال ﺗﺸﺨﯿﺺ اﺷﺘﺒﺎه نگارشی اختصاص دارد.

ثبت‌نام و وﯾﺮاﯾﺶ اطلاعات برای دوره هفتاد و سوم آزﻣﻮن زﺑﺎن انگلیسی عمومی وزارت ﺑﻬﺪاﺷﺖ (MHLE) از ۲۴ دی‌ماه ۱۴۰۲ آغاز می‌شود. آزﻣﻮن زﺑﺎن انگلیسی عمومی وزارت ﺑﻬﺪاﺷﺖ (MHLE) دوره ۷۳ در روز ۲۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد و کارت آزمون در ۲۴ بهمن در دسترس داوطلبان قرار می‌گیرد.

هر کارنامه دارای یک کد ویژه به نام Certification Code است که در بالای آن درج می‌شود و درستی آن از ﻃﺮﯾﻖ ﺳﺎﯾﺖ مرکز سنجش آموزش پزشکی در پیوند تائید کارنامه یا Check Certificate Validity ﻗﺎﺑﻞ اﺳﺘﻌﻼم اﺳﺖ.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته