دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
همکاری با گل محمدی رسماً به پایان رسید؛

درویش: ۱۰ گزینه مربیگری خارجی برای پرسپولیس داریم/ رفقای تاج جعل‌کننده هستند+ فیلم

درویش: ۱۰ گزینه مربیگری خارجی برای پرسپولیس داریم  رفقای تاج جعل‌کننده هستند+ فیلم
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از بررسی رزومه ۱۰ گزینه برای هدایت این تیم خبر داد.
کد خبر : 889596

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضا درویش امروز مقابل ساختمان باشگاه پرسپولیس در مورد جلسه بدیر برنامه های یحیی گل محمدی گفت: تفاهم نامه قطع همکاری در حال امضا است و رسما قطع همکاری بین ما و گل محمدی امروز انجام شد.

درویش در مورد اینکه گفته بود حال یحیی گل محمدی خوب نیست، عنوان کرد: من نگفتم حال او بد است. من کی گفتم حال گل محمدی خوب نبود؟ او سرحال است اما فضای فوتبال ایران را برای ادامه کار مهیا نمی دید. گل محمدی روی تصمیم خود مصر بود که ادامه همکاری ندهد و به همین دلیل بندهای حقوقی تفاهم نامه در حال اماده شدن است و از همین جا اعلام  می کنم که برای ادامه همکاری مصر نبود. در این چند وقت اخیر او را این چنین سرحال ندیدم. او فضای فوتبال ایران را برای ادامه دادن مهیا نمی دید.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: می گفت یک روز سقف می گذارند و یک روز آن را برمی دارند، یک روز جریمه می کنند. در کل در این 30، 40 سالی که در فوتبال بوده ایم تا به حال چنین چیزهایی در فوتبال ایران ندیده بودیم. یک کارهایی در فوتبال ایران افتاده که همه می دانیم. نظرش این بود این شرایطی که در فوتبال ایران است و ورزشی و فوتبالی نیست برای ادامه همکاری مهیا نیست اما همیشه تاکید کرده که پرسپولیس را دوست دارد و از مشورتش استفاده می کنیم.  گل محمدی گنجینه پرسپولیس است و از نظرات او استفاده می کنم.

درویش در مورد نگرانی هواداران پرسپولیس و زمانی که از دست می رود، گفت: تازه امروز قطع همکاری با گل محمدی قطعی شد.از یکی دو روز قبل تقریبا گروه های فنی ما روی 10 کاندیدای خارجی در حال بررسی هستند. آنچه دل هوادار را خوش می کند و پرسپولیس را به مقصدش می رساند را انجام می دهیم.

وی در مورد مطرح شدن گزینه هایی مثل برانکو و کالدرون و یا یک گزینه هلندی گفت: من اسم از کسی نمی آورم. همه گزینه ها جدی هستند. مگر می شود به شوخی با مربی مذاکره کنیم؟ ما 10 گزینه داریم که در حال بررسی آنها هستیم. اجازه بدهید اسمی نیاورم. انکه بهترین است و می تواند پرسپولیس را در قهرمانی حفظ کند تا اخر هفته انتخاب می کنیم. همه گزینه های ما در یک حد هستند. هر گزینه ای که به ایده پرسپولیس نزدیک تر باشد انتخاب می کنیم.

درویش تاکید کرد: من از طرف هیئت مدیره اختیار تام دارم و در هر صورت باز هم از مشورت آنها و کسانی که بتوانند کمک کنند استفاده می کنیم. حتما باید سرمربی بیاید تا بازیکن انتخاب کند.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد اینکه برای انتخاب سرمربی خارجی مشکل سقف و بودجه ندارند، گفت: اجازه بدهید این مسائل سقف را بررسی کنیم. به ما می رسد هیچ قانونی تکان نمی خورد اما اسناد موجود است که دیگران هر کاری بخواهند می کنند اما باز ما سعی می کنیم که قوانین را رعایت کنیم. ما مربی را انتخاب می کنیم تا جایی که سقف بودجه اجازه دهد از او بهره ببریم.

درویش در پاسخ به این سوال که آیا عیسی آل کثیر را جذب می کنید گفت: عرض کردم تا زمانی که مربی نیاید نمی توانیم بازیکن بگیریم. من که نمی توانم بدون نظر مربی با کسی مذاکره کنم.

وی در مورد مالیات برانکو گفت: مالیات او داده شده و بحث جریمه بود که درخواست کردیم بخشیده شود. باید از دوستان تشکر کنم که همکاری های زیادی داشتند و بدهی  هایی از سال 1375 جریمه مالیاتی داشتیم. تا جایی که ممکن بود به ما بخشودگی دادند.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد بحث حضور لوکادیا گفت: از اول قرار نبود که بیاید. برخی مسائل در فضای مجازی است. وقتی قرار نداشت بیاید چه بحثی کنیم؟ چندین بار با مدیربرنامه او صحبت شد اما اساسا شاید این ایراد از ما بود. کسی که در بحرانی ترنی شرایط تیم ما را ول کرد رفت و به امان خدا رفت چرا باید به سمتش برویم؟ باز به خاطر هواداران سراغش رفتیم و پیغام دادیم اما سرباز زد اما پیگیر هستیم که ان جریمه 350 هزار دلاری که باید به ما بدهد را بگیریم.

درویش در پاسخ به این سوال که شما هم مثل استقلال به فکر ساخت ورزشگاه اختصاصی نیست، گفت: ما به اندازه وسعمان باید کار کنیم. هنوز وسعمان به آنجا نرسیده است. 

مدیرعامل پرسپولیس در مورد مسائل مالی گفت: ما یک هزینه ای کردیم که به عهده ما نبوده و می خواهیم آن را بگیریم تا برخی از مشکلاتمان را حل کنیم.

وی در مورد اینکه پورعلی گنجی اعلام کرده هوادار متمول بخشی از قرارداد بازیکنان را داده، گفت: این سئوال را از خود پورعلی گنجی بپرسید. او حتما می داند. یک مرکز فیزیوتراپی داریم که گفتند یکی از هواداران زحمت کشیده است. هوادار سراغ دارید که 50 میلیارد تومان بدهد؟ بخواهد هواداری هم کمک کند نهایت دو میلیارد است نه این همه.

درویش در مورد صحبت های تاج که گفته بود کسانی که به کمیته استیناف اعتراض می کنند یا جاهل هستند یا مغرض گفت: البته جعل کننده که رفقای ایشان هستند و سروصدایش را همه شنیدند. آنها جعل را در فوتبال آوردند و منصوبان ایشان هستند. شما یک جا را پیدا کنید که پرسپولیس جعل کرده باشد. این ها مسائل حاشیه ای است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته