دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح کرد؛

تأکید بر ارتقای ارتباط علمی و پژوهشی مراکز علمی ایران و عراق

تأکید بر ارتقای ارتباط علمی و پژوهشی مراکز علمی ایران و عراق
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در سفر به کشور عراق با حضور در مرقد شهید آیت‌الله حکیم نسبت به مقام شامخ این شهید بزرگوار ادای احترام کرد.
کد خبر : 889561

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه در مرقد شهید آیت‌الله حکیم، با حجت الاسلام والمسلمین سیدحیدر حکیم فرزند گرانقدر شهید نیز دیدار و از «مجتمع فرهنگی شهید محراب» بازدید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید حیدر حکیم، تولیت مرقد شهید محراب و مسئول این مجتمع  ضمن خوش‌آمدگویی به دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، به نقش مهم و اقدامات فرهنگی این مرکز در تربیت طلاب و دانشجویان علوم دینی و علوم انسانی اشاره کرد و توضیحاتی در رابطه با فعالیت‌های فرهنگی این مرکز در راستای اهداف شهید بزرگوار ارائه داد.

وی در خصوص خدمت رسانی به زوار اربعین گفت: در ایام اربعین با توجه به حضور میلیونی عاشقان اباعبدالله الحسین علیه‌السلام روزانه به بیش از ۲۵ هزار نفر خدمات رفاهی و سه وعده غذا تقدیم می‌شود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن تشکر از تلاش‌های این مجموعه در تربیت طلاب و متخصصین علوم دینی و علوم انسانی، توضیحاتی در رابطه با فعالیت شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه کرد و بر لزوم ارتقای ارتباط علمی و پژوهشی با مراکز علمی ایران تأکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته