دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
شریفانی در گفت‌وگو با آنا:

فرهیختگان برای رشد فناوری و تحقیقات باید شبانه‌روز به‌گوش باشند + فیلم

فرهیختگان برای رشد فناوری و تحقیقات باید شبانه‌روز به‌گوش باشند + فیلم
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: رشد فناوری و تحقیقات اقتضای این را می‌طلبد که اندیشمندان و فرهیختگان در سراسر عالم به‌صورت شبانه‌روز به‌گوش باشند؛ در غیر این صورت کشور از قافله علم و فرهنگ جا می‌ماند.
کد خبر : 889496

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد شریفانی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا با بیان اینکه نمایشگاه روایت تحول نشانی از نشاط، انگیزه، تسلط، برنامه‌ریزی و آینده‌نگری بر برنامه‌های دانشگاه آزاد است، اظهار کرد: اگر بخواهیم گذشته دانشگاه و شرایط حاضر را با یکدیگر مقایسه کنیم، در ابعاد مختلفی شاهد تحولات چشمگیری هستیم.

وی با بیان اینکه رشد فناوری و تحقیقات اقتضای این را می‌طلبد که اندیشمندان و فرهیختگان در سراسر عالم به‌صورت شبانه‌روز به‌گوش باشند، عنوان کرد: در غیر این صورت کشور از قافله علم و فرهنگ جا می‌ماند و نمی‌توانیم در برابر دشمنی‌ها و آسیب‌ها در حوزه‌های مختلف بر پیکره نظام علمی کشور مقاومت کنیم.

شریفانی با اشاره به زیبایی بصری و دقت نمایشگاه روایت تحول ادامه داد: امیدواریم مسئولان در عمل نیز بتوانند به آنچه مشاهده شد، موثر عمل کنند.

به گزارش آنا، در نمایشگاه روایت تحول گزارشی از وضعیت کمی و کیفی مباحث آموزشی، بین الملل، پژوهشی، فناوری و نوآوری، اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی ارائه شد.

این نمایشگاه با هدف معرفی و رونمایی طرح‌ها و محصولات دانش بنیان دانشجویان واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی از قبیل طرح‌های اندیکاتور بیولوژیک فور، گوید سوپاپ خودرو، دستگاه تصفیه هوا، اسکنر سه بعدی، آمبولانس برقی دایان، دستگاه شناسایی اجسام خارجی، صندلی انتقال بیماری بهینا، نانوگاما آلومینا، ردیاب خورشیدی تک محور و دو محور، سامانه مانیتورینگ اعلان حریق، شستی اعلام حریق، فیلترهارمونیک اکتیو، ژنراتور نانو حباب ساز، هرزگرد و تسمه سفت کن، پمپ تزریق سرم، ترانسفورماتور‌های اندازه گیری جریان در مقابل مسئولان بازدیدکننده نمایش داده می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته