دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

قرار بود ۶۴ بمب در سالگرد شهید سلیمانی منفجر شود

قرار بود ۶۴ بمب در سالگرد شهید سلیمانی منفجر شود
رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان کرمان گفت: ۶۴ بمب در سراسر کشور کشف شد که قرار بود در مراسم شهید سلیمانی منفجر شود.
کد خبر : 889481

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام علی توکلی، رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان کرمان درباره انفجار تروریستی کرمان، اظهار کرد: خبرهایی از تهدیدات دشمن داشتیم و قبلاً تعداد ۱۶ بمب آماده انفجار در کرمان کشف شد که مخصوص گلزار شهدا و مرقد شهید سلیمانی ساخته شده بود.

(دادستان کرمان: ۲ عامل انتحاری به دنبال عملیات در آیین تشییع شهدای کرمان بودند)

این مسئول گفت: درمجموع بیش از ۶۴ بمب در سراسر کشور کشف شد که قرار بود در مراسم شهید سلیمانی منفجر شود که عوامل آن دستگیر شدند.

وی ادامه داد: هر دو انفجار کرمان قبل از گیت بازرسی بوده و عوامل انتحاری قبل از گیت بازرسی انفجار را انجام دادند. عامل انتحاری تا جایی که گیت بازرسی وجود داشته جلو آمده و همانجا که راه برای او مسدود شده، خود را منفجر می‌کند.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان کرمان گفت: اگر در این انفجار، بسته انفجاری تعبیه شده بود حتماً در زمین یک گودی ایجاد می‌کرد. چون این بسته از زمین ارتفاع داشته و به بدن فرد انتحاری متصل بود، ترکش‌های آن به اطراف پخش شده و زمین آسیبی ندیده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته