دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 دی 1402 - 19:14

استانداری زنجان موظف به صدور مجوز تردد برای اتباع افغانستان شد

استانداری زنجان موظف به صدور مجوز تردد برای اتباع افغانستان شد
وزیر کشور در مورد اتباع غیرمجاز افاغنه گفت: لازم است که یک درخواست به استانداری زنجان داده شود تا در فواصل نیاز به نیروی کار مخصوصاً در حوزه کشاورزی تعداد تردد اتباع افاغنه را مشخص کرده و مجوز تردد صادر شود.
کد خبر : 889448

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا، احمد وحیدی روز شنبه در جریان دومین سفر رئیس‌جمهور و برخی از اعضای هیئت دولت به زنجان در نشست شورای اداری شهرستان طارم با بیان این مطلب افزود: در مورد طلاق، اعتیاد، مفاسد اجتماعی و خودکشی باید در نشست‌ها گفت‌وگو کرد و کاهش آن‌ را در دستور کار قرار داد.

او تأکید کرد: یکی از مشکلات اصلی جامعه آسیب‌های اجتماعی است و مسئولان متولی آن باید حتماً در نشست‌ها حضور داشته باشند، برخی از آسیب‌ها مهم‌تر از مطالبات در حوزه تولیدی است، مثلاً در مورد خودکشی باید ریشه‌ها را بررسی کرد.

وحیدی اظهار کرد: برخی از آسیب‌ها ناشی از افسردگی است که اگر برنامه‌های دسته‌جمعی در دامان طبیعت برگزار کنید، بیشتر این افراد مداوا شده و از نظر روحی متحول خواهند شد.

وزیر کشور در مورد اتباع غیرمجاز افاغنه نیز اظهار کرد: لازم است که یک درخواست به استانداری زنجان داده شود تا در فواصل نیاز به نیروی کار مخصوصاً در حوزه کشاورزی تعداد تردد اتباع افاغنه را مشخص کرده و مجوز تردد صادر شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته