دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
عبداللهی در گفت‌وگو با آنا تشریح کرد؛

ساماندهی ضایعات فروش‌ها و مشاغل مزاحم، مهم‌ترین اقدام موقوفه مروی در خلازیر

ساماندهی ضایعات فروش‌ها و مشاغل مزاحم، مهم‌ترین اقدام موقوفه مروی در خلازیر
مدیر ادارات موقوفه مروی گفت: عمده‌ترین کاری که اکنون در نعمت‌آباد و خلازیر انجام می‌دهیم، ساماندهی ضایعات فروش‌ها و مشاغل مزاحم شهری است تا امنیت منطقه بهبود پیدا کند.
کد خبر : 889434

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی عبداللهی مدیر ادارات موقوفه مروی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اظهار کرد: عمده‌ترین کاری که اکنون در نعمت آباد و خلازیر انجام می‌دهیم، ساماندهی ضایعات فروش‌ها و مشاغل مزاحم شهری است تا هم امنیت منطقه فوق بهتر شده و هم از مشکلات فرهنگی آن کاسته شود.

وی اضافه کرد: برای ساماندهی هرچه بهتر و دقیق‌تر فروشندگان ضایعات و دیگر مشاغل چنینی مجموعه سازمان‌های درگیر کنار هم جمع شده و چند جلسه و کار گروه تا امروز برگزار شده است و سعی کردیم عمده هماهنگی‌ها با خود شهرداری انجام شود.

مدیر ادارات موقوفه مروی یادآور شد: مجموعه موقوفه مروی یک زمین دیگر هم در سمت حسن آباد واقع در جاده قم در اختیار دارد که در تعاملاتی که داشتیم قرار شده است در آنجا شرایطی فراهم شود تا مجموعه مشاغل مزاحم شهری و خصوصا ضایعات فروشی‌ها از کل شهر تهران جمع شده و در آن نقطه سکویی ایجاد شده و در نهایت همه در آنجا متمرکز شوند.

عبداللهی تصریح کرد: با متمرکز شدن ضایعات فروشی‌های شهر تهران نقاط ترافیکی در حسن آباد قم هم بار ترافیکی این نقطه و هم سایر نقاط مختلف شهر برطرف می‌شود و هم اینکه فضا برای ساخت و ساز مسکونی بیشتر فراهم می‌شود و البته امنیت منطقه هم بهبود پیدا می‌کند و مسائل و مشکلات فرهنگی هم حل خواهد شد.

وی تأکید کرد: اجرای اقدامات فوق و تعیین زمان انجام آن اکنون در فاز مطالعات اولیه قرار دارد و در نهایت با تصميم‌گیری‌های یکجا و برای جلوگیری از موازی‌کاری کار خود را در زمینه ساماندهی ضایعات فروش‌ها آغاز خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته