دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 دی 1402 - 14:00

ارائه گزارش‌ شناسایی و تعقیب عاملان جنایت کرمان به رئیس جمهور

ارائه گزارش‌ شناسایی و تعقیب عاملان جنایت کرمان به رئیس جمهور
آیت‌الله رئیسی در جریان سفر به کرمان با مسئولان امنیتی در خصوص حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان جلسه ای برگزار کرد و آخرین گزارش‌ها درباره شناسایی و تعقیب عاملان جنایت و بازداشت تعدادی از عوامل مرتبط به رئیس جمهور ارائه شد.
کد خبر : 889196

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم وفناوری آنا، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز جمعه با استقبال استاندار و دیگر مسئولان استانی به منظور حضور در مراسم تشییع و بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان وارد این شهر شد و با حضور در جوار مزار شهید حاج قاسم سلیمانی به مقام این شهید و دیگر شهدای آرمیده در این مکان مقدس ادای احترام کرد.

رئیس جمهور همچنین نماز صبح خود را در گلزار شهدای کرمان اقامه کرد.

شناسایی و تعقیب عاملان جنایت و بازداشت تعدادی از عوامل جنایت

آیت‌الله رئیسی در جریان این سفر با مسئولان امنیتی در خصوص حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان جلسه ای برگزار کرد و آخرین گزارش‌ها درباره شناسایی و تعقیب عاملان جنایت و بازداشت تعدادی از عوامل مرتبط به رئیس جمهور ارائه شد.

دستور رئیسی برای به‌کارگیری همه مکانات در درمان مجروحان

رئیس جمهور در ادامه سفر خود با حضور در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) این شهر، از تعدادی از مجروحان این جنایت تروریستی عیادت کرد و در جریان این عیادت در گفت‌وگو با مسئولان درمانی استان و پزشکان بیمارستان، از جزئیات روند رسیدگی به مجروحان مطلع شد و دستورات لازم برای به کارگیری همه توان و امکانات درمانی لازم را صادر و شفای عاجل آنان را از خداوند متعال مسئلت کرد.

شکست نقشه آمریکا برای تشکیل یک اسرائیل دیگر

رئیس جمهور پس از آن به میان مردم در مصلای کرمان رفت و به سخنرانی پرداخت. وی با بیان اینکه بزرگان مقاومت حاج قاسم را شهیدالقدس نامیدند و حقیقتا همین است، خاطر نشان کرد: آنچه امروز از مقاومت شاهد هستیم از مدیریت و اقدامات و حمایت حاج قاسم است.

رئیسی با اشاره به اینکه اگرچه باید از فلسطین و حماس و حزب‌الله تجلیل کرد ولی نقش حاج قاسم نقش بی بدیلی بود، تصریح کرد : حاج قاسم با تمام‌نیروها و ظرفیت در منطقه تلاش کرد جریان شیطانی داعش و دست پرورده آمریکا در عراق و سوریه پا نگیرد و شبانه روز تلاش کرد.

رئیس جمهور گفت : امنیت امروز در منطقه و غرب آسیا مرهون تلاش های حاج قاسم سلیمانی است.نقشه آمریکا برای تشکیل یک اسرائیل دیگر در منطقه به دست حاج قاسم و نیروهای منطقه شکست خورد و حاج قاسم زیر میز زد و نگذاشت این نقشه پا بگیرد.

خون مطهر شهدای کرمان از جامعه جهل‌زدایی کرد

وی همچنین در ادامه بیان کرد: خانواده شهدای عزیز کرمان بدانید خون مقدس شهدای شما از جامعه بشری جهل زدایی کرد.کِی در عالم این گونه دلها متوجه فلسطین و مقاومت بود، در دلها نفرت به رژیم صهیونیستی شکل گرفته است و برکات خون‌مطهر شهیدان، مردم‌جهان را بیدار کرده است.

ابتکار عمل در دست نیروهای مقتدر جمهوری اسلامی است

رئیس جمهور با بیان اینکه دشمن قدرت جمهوری اسلامی را بارها تجربه کرده است، اظهار داشت: به شما مردم عزیز اطمینان می‌دهم که تحلیل همان تحلیلی است که سردار عزیزمان آقای سلامی اشاره کردند. ایشان در این باره فرمودند که  دشمن همواره قدرت جمهوری اسلامی را می‌بیند. تمام دنیا قدرت و توانایی جمهوری اسلامی را احساس می‌کند. یقین بدانید که قدرت ابتکار عمل در دست نیروهای مقدر ماست؛ مکان و زمان را نیروهای ما تعیین خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته