دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

۱۹ دی آخرین روز ثبت اعتراض در شورای نگهبان

۱۹ دی آخرین روز ثبت اعتراض در شورای نگهبان
معاون استاندار تهران گفت: فرمانداری‌های حوزه انتخابیه ۲ روز فرصت اطلاع‌رسانی به داوطلبان انتخابات را دارند و داوطلبانی که در این مرحله تأیید نشدند تا ۱۹ دی فرصت اعتراض دارند.
کد خبر : 889173

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید عباس جوهری در معاون استاندار تهران با اشاره به آغاز فرآیند اطلاع‌رسانی فرمانداری‌های حوزه‌های انتخابیه استان تهران اظهار کرد: در ادامه فرآیند انتخابات مجلس شورای اسلامی فرصت ۵۰ روزه رسیدگی به داوطلبان در هیئت نظارت استان تهران در روز پنج شنبه ۱۴دی به پایان رسید و نتایج از طریق فرمانداری‌های حوزه‌های انتخابیه اطلاع‌رسانی می‌شود.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران در ادامه اذعان کرد: فرمانداری‌های حوزه‌های انتخابیه ۲ روز جمعه و شنبه ۱۵ و ۱۶دی فرصت اطلاع‌رسانی به داوطلبان مجلس شورای اسلامی دارند.

وی در ادامه تصریح کرد: داوطلبانی که در این مرحله تایید نشدند ۳ روز از یکشنبه ۱۷ تا سه شنبه ۱۹ دی ماه فرصت دارند تا اعتراض خود را در شورای نگهبان ثبت کنند.

جوهری در پایان یادآور شد: شورای نگهبان نیز از روز چهارشنبه ۲۰ دی ماه تا ۱۹ بهمن ماه به شکایات رسیدگی و نتایج را اعلام می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته