دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 دی 1402 - 13:09

ایده‌ مبتنی بر هوش مصنوعی دانشجوی دانشگاه آزاد حائز رتبه شد

ایده‌ مبتنی بر هوش مصنوعی دانشجوی دانشگاه آزاد حائز رتبه شد
ایده دانشجوی دکتری مدیریت دولتی دانشگاه آزاد اسلامی یزد در رویداد تسهیلگری اقتصادی هنری و پژوهشی ایده‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مولد برای بانوان رتبه شایسته تقدیر را کسب کرد.
کد خبر : 889071

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، پایان‌نامه فاطمه دهقانیری دانشجوی دکتری مدیریت دولتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد با ایده الگوی مدیریت منابع با هوش مصنوعی در ساماندهی بیماران کشور در بخش سلامت و خدمات پزشکی در رویداد«تسهیلگری اقتصادی هنری و پژوهشی ایده مبتنی بر هوش مصنوعی مولد برای بانوان» پیشنهاد شایسته تقدیر شد.

در این طرح با همکاری جامعه پزشکان و متخصصان مربوطه و هوش مصنوعی مولد یک کلینیک تخصص مدیریت آنلاین به منظور ساماندهی بیماران راه‌اندازی کرده تا علاوه بر تسریع در خدمات دهی و افزایش سطح رضایتمندی بیماران کاهش هزینه‌های درمانی در بر دارد. 

مأموریت و هدف اصلی ایجاد یک زیرساخت برای ساماندهی بیمارانی است که برای درمان به مناطق دور و نزدیک در راستای استفاده از مراکز پیشرفته و تخصصی پزشکی درمان خود را آغاز کرده به گونه‌ای که با یک نقشه راه درست و کامل برای مدیریت روند سلامت فکر کنند.

رویداد ملی تسهیلگری اقتصادی هنری و پژوهشی ایده‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مولد برای بانوان با حضور رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات مسئولان استادان و بانوان علاقه‌مند به هوش مصنوعی در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

هدف از برگزاری این رویداد ملی آشنایی و توانمندسازی بانوان دانشجو و فارغ التحصیل با فرصت‌های فعالیت اقتصادی مبتنی بر هوش مصنوعی مولد ایجاد زمینه و مقدمات انجام فعالیت اقتصادی و درآمدزا از دانش و تخصص بانوان و نقش آفرینی در توسعه اقتصاد دیجیتال کشور در چهار محور کاربردی هنر و طراحی لباس سلامت و خدمات پزشکی تجارت الکترونیکی و تولید محتوای متنی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته