دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 دی 1402 - 12:08

رئیس جمهور پاکستان به دولت و ملت ایران تسلیت گفت

رئیس جمهور پاکستان به دولت و ملت ایران تسلیت گفت
رئیس جمهوری پاکستان در پیامی با محکومیت انفجارهای تروریستی در گلزار شهدای کرمان، شهادت شهروندان ایرانی در این جنایت را به سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور، دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران تسلیت گفت.
کد خبر : 889060

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم وفناوری آنا، کاخ ریاست جمهوری پاکستان روز پنجشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: عارف علوی رئیس جمهوری پاکستان در پیامی حمله  تروریستی در شهر کرمان را به همتای ایرانی خود حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری و مردم ایران تسلیت گفت.

رئیس جمهوری پاکستان در پیام خود حادثه تروریستی کرمان را یک اقدام وحشیانه خواند و افزود: پاکستان و مردم آن در این لحظات درد و اندوه در همبستگی با ملت ایران ایستادند.

وی گفت که پاکستان با خانواده های داغدیده‌ای که عزیزان خود را در این انفجارها از دست دادند، همدردی می‌کند.

علوی همچنین برای علو درجات شهدای کرمان و شفای عاجل زخمی‌ها دعا کرد.

ساعاتی پس از جنایت خونین در گلزار شهدای شهر کرمان نخست وزیر پاکستان، وزیر امور خارجه و رئیس مجلس این کشور طی پیام‌های جداگانه این حادثه تروریستی را به شدت محکوم و با دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران ابراز همبستگی کردند.

رئیس و نایب رئیس مجلس سنای پاکستان نیز امروز در پیام های جداگانه، انفجارهای تروریستی در گلزار شهدای کرمان را به شدت محکوم و اعلام کردند که عاملان این جنایت ضدبشری باید به اشد مجازات برسند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته